minimum payne Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Du finner den her: http://home.no/villebill/ Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Fin blokk, men det er vel ikke så lurt og polere den under. Poleringa gjør den blan, men det vil være masse dritt som kan hindre varmeoverflringen. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 hei mr. Bakken :smile: er ikke redd for bunnen jeg, vasker jo over med rødsprit til slutt. og jeg måtte jo polere? skulle jeg latt bunnen være full av riper og groper? nei når jeg først satte igang så klarte jeg ikke å slutte så det måtte bare bli sånn. Imårra setter jeg i elementet med lim, og rustfrie skruer :smile: lurer også på om jeg skal lime niplene eller bare ha på gjengetetting? de sitter ganske godt i plexien. takk for kommentaren bøgge. [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-08-27 20:08 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Stund siden sist. Kobbere jeg kjøpte av deg skal kanskje under drillen. Vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 Ja bare bynn å borre , bare borr du gamle bøggen, for kopper står så høyt i kurs i daaaaag, det er en fiiin dag , til å bore non hull osv osv nynn alle sammen Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Håper for din skyld at direkte kjøling av peltier fungerer bra, du har jo lagt en del timer i det nå.. En ting jeg tenkte på, blir peltier elementet jevnt varmt over hele, eller varmere på midten? Hvis det blir nogenlunde jevnt varmt, burde det fungere veldig bra.. [off-topic mode] Hittil har jeg hatt en liten mistanke om at du var gal minimum payne, etter den siste posten er det bekreftet :wink: [/off-topic mode] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 11:08, thomasr skrev:Håper for din skyld at direkte kjøling av peltier fungerer bra, du har jo lagt en del timer i det nå.. En ting jeg tenkte på, blir peltier elementet jevnt varmt over hele, eller varmere på midten? Hvis det blir nogenlunde jevnt varmt, burde det fungere veldig bra..[off-topic mode]Hittil har jeg hatt en liten mistanke om at du var gal minimum payne, etter den siste posten er det bekreftet :wink:[/off-topic mode] Hmmm, jo takk. i denne a4 verdenen er vel galskap noe jeg setter pris på å inneha. angående peltierelementet så vet jeg faktisk ikke hvordan det avgir varme? tipper det avgir varmen jevnt over. fant noe våtromssilikon på jobben som jeg skal bruke til å lime det sammen med. Skjefen hadde brukt det til å lime under vann og var helt over seg av beundring for egenskapene til smørja. den er godkjent fra - 40 til +200 c Og igjen, takk for komplimentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå