Fin Skjorte Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei! Jeg har hørt at MS ikke anbefaler å bruke Office 2003 på andre språk enn hva OS er. Har selv prøvd å finne ut av det på MS sine sider, men fant ingen svar på det. Er det noen som vet noe om dette? Thx Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har absolutt ingenting å si, bruker har WinXP x64 på engelsk og Office 2003 på norsk. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det har da ingenting å si! Har selv brukt engelsk Office 2003 på norsk XP Home i flere år uten problemer av noe slag... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det eneste aberet er at du vil få norsk og engelsk om hverandre. F.eks. av typen "Vil du lagre dokumentet? [YES] [NO]. Og hvis du installerer engelsk Office, tror jeg ikke du får norsk ordbok og gramatikk. (Hvis ikke dette har endret seg siden Office XP...?) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Og hvis du installerer engelsk Office, tror jeg ikke du får norsk ordbok og gramatikk. (Hvis ikke dette har endret seg siden Office XP...?) Bruker Office 2003 engelsk versjon og da er proofing tools en egen separat innstallasjon. Så jeg har innstallert norsk stavekontroll oppå Office pakka, og det fungerer i alle fall helt uten noe form for problemer her og den skjønner automatisk om jeg skriver norsk eller engelsk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Eg har engelsk Office 2003 og meiner den har innebygget norsk ordbok. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Eg har engelsk Office 2003 og meiner den har innebygget norsk ordbok. 5137881[/snapback] Nei det har den ikke. Hvis den har norsk ordbok så er det fordi noen har installert den i etterkant. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Heisann! Takker for alle svar her! Syntes selv at utsagnet virket heller snodig ut, men takker for en avklaring. Nå er norsk ordbok også innstallert og alt virker, ihvertfall tilsynelatende, som det skal! mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå