mikaelandre Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 du snakker om gc i C#, og at C++ er gammelt og raskt. Du trekker også inn minneallokeringer, osv... Programmerer du i .NET blir det det samme hvilket språk du bruker. Du har da this::gc() i C++ på samme måte som this.gc() i C#, osv... minneallokeringen tar .NET-interfacet seg av uavhengig av språk 5164925[/snapback] det visste jeg ikke, men høres jo veldig bra ut. senker terskelen ganske mye for å begynne å programmere i c++... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Uansett mener jeg at skal man blande unmanaged kode med managed kode (noe jeg mener man bør unngå så langt som mulig), bør man i alle fall slenge ut den unmanaged'e koden i en egen modul (dll eller lignende). 5177540[/snapback] Man lager øvrige delen av programmet i C#, og den lille biten som krever unmanaged kode (f.eks. seriell port kontroll, .NET wrapper etc.) i en managed dll, som du inkluderer i ditt C# program, det gjør koden mer oversiktelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå