MrLee Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Tja, da hadde endelig de nye delene kommet i posten. så gjelder det å kjøre dem gjennom utfordringer først som sist, for å avdekke evt. feil jeg kan/vil reklamere på med en gang.. tenker da å kjøre følgende programmer, men er usikker på hva som bør være grensa.. memtest86 <- innebygd i BIOS på HK prime95 3dmark05 er det noe annet jeg bør teste? og hvor lenge bør de forskjellige testene kjøre for å være sikker på at alt er 100%? (skal primært sikre at X2 3800+, 2x1GB OCZ PC3200 Platinum Edition, DFI NF4 Ultra-D og POV GF7800GT funker 100%) edit: burde denne være under benchmarking? Endret 10. november 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Skulle vel funke fint de der. Men hvis du vil ha tips til andre benchmark program så kan du jo sjekke SuperPI og Aquamark, samt PCmark. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) sant, slike fine ting som jeg glemmer i farten er det jeg er ute etter å få opplyst om, glimrende Big SturL! men hvor mange passes med Memtest f.eks? (er mest ram jeg er nervøs for...hadde vært dritt å oppdage ram feil om lenge lissom) edit: 6830 i 3dmark 05.. godt?, greit?, dårlig? (med tanke på at det er på eninstall av windows som jeg ikke reinstallerte etter å ha bytta ut HK/CPU, RAM og Skjermkort (gikk fra nForce2 -> nForce4 og fra ATI -> nVidia). 9 timer med Memtest86 uten feil...må vel sies å være godkjent avinstallerte alt av drivere og slikt, men regner fremdeles med at det ligger dritt igjen som sinker maskinen. Skal renske ut imorgen da Endret 11. november 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå