aleks tho Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Jo, jeg satt med ned her og fant ut at jeg skulle lage Cs-film. Jeg veit at den er litt kort, men bare slapp av, den er ikke ferdig. Jeg ville bare høre hva jeg kunne gjort bedre og hva som er bra før jeg fortsatte. Ris og ros (kanskje ikke så mye ros ) http://media.putfile.com/intro-test33 var ikke sikker på om jeg skulle legge den her eller på "Foto og Video", men siden det er en Cs-film så la jeg den her. Endret 10. november 2005 av aleks tho Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Slitsom bobleefekt. Alt for stor fil kontra/varighet. Spesiellt for å være en preview. Alt annet var helt sikkert fint. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Og da burde jeg...? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Må si meg enig når det gjelder boble-effekten. Og var litt vanskelig å se hva filmen heter :s Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Hvis jeg gjør "boble-efekten" litt svakere, tror dere det blir bedre da? Takk for svar. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hvis du avliver boble effekten og det der med at han ene CT'en løper oppå han andre, blir det bra...og ikke ha med for mye dust, ble faktisk skuffa over at det starta med dust Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Prøv med å gjøre den effekten svakere ja, og kansje en annen farge. F eks blå eller grønn. Du kan jo får å få litt mer "dramatikk" i filmen, ha med folk som skyter og blir drept og slik, isteden for bare folk som løper og står stille. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Ja, jeg skal ha folk som skyter og dreper. Det var tilefdige klipp jeg putta inn bare for å se hvordan "boble-efekten" funka sammen med Cs klipp i bakgrunnen. Også hadde jeg ingen andre Takk for alle svar. Endret 11. november 2005 av aleks tho Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hvis du avliver boble effekten og det der med at han ene CT'en løper oppå han andre, blir det bra...og ikke ha med for mye dust, ble faktisk skuffa over at det starta med dust 5136088[/snapback] Einig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå