Gå til innhold

Ny reciever og subwoofer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg hadde jeg IKKE kjøpt eltax da det er billig merke og levere ikke engang i nærheten av oppgitte verdier i watt.. Leste en eller annen plass at med alle kanaler i drift så leverer den maks 25 watt per kanal som er veldig lite...

Ville heller kjøpt meg en god receiver til 4K og glemt subwoofern inntil du får bedre budsjett... btw, subwoofer'n du nevnte er heller ikke særlig bra..

Lenke til kommentar

Enig med Knudre, kjøp reciever først og glem sub inntil videre. I prisklassen 4-5000kr får man brukbare for ikke å si meget gode recievere for pengene. Det finnes flere kandidater som er gode, blant annet; Yamaha, Pioneer, Onkyo, Denon og Harman/Kardon.

Du bør ut med minst 4-5000kr for sub også hvis du skal ha noe med litt kvalitet.

Hva skal dette brukes sammen med? Hvilke høytalere er det du har fra før osv.?

Lenke til kommentar

yamaha'n har hakket bedre lyd, mens pioneer'n ble kåret til prisvinner over yamaha'n og endel andre pga av at den gir så utrolig mye pr krone. tror jeg ville satsa på pioneern. den får du til 3500,- fra norske webshops hvis du sjekker prisguide.

skal du handle fra fyndborsen koster det 400,- sek å få sendt en forsterker til døra + 5 ekstra moms, men den svenske krona står så lavt så det lønner seg som oftest fordet. sjekk nøyaktig frakt ved å legge varene i handlekurven, skriv inn postnr og velg rett land så får du oppgitt frakt og totalsumm.

ta så totalsummen eksl mva, regn om til norske kroner og pluss på 25% så har du totalsummen i norske kroner.

Lenke til kommentar

stereoforsterker har bare to kanaler, høyre venstre. (altså stereo) mens en surround forsterker har fem kanaler eller mer, f.eks høyre fremme, venstre fremme, senter, høyre bak, venstre bak, sub osv. så du får surroundlyd kort sagt.

stereo er best til musikk, mens surround er best til film. den pioneer'n har alt du måtte trenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...