RedRocK Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hallo! Jeg lurer litt på hvilket program eller hva man må kunne for å kunne lage egne musikk effekter for Winamp eller Windows Media Player? Sånne "filmer" som "danser" etter musikken nesten Med Vennelig Hilsen Meg! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du kan jo prøve deg på å "programmere" Litt AVS. Følger med Winamp. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 gcc, visual C++, Open Watcom, eller en hvilken som helst C, eller C++ compiler (og evt. en linker hvis du trenger det) Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvis du skal lage plug-ins til Winamp (som AVS, Milkdrop er) så bør du kunne litt Delphi eller C++. Du bør også registrere deg på Winamp forumet fordi de har et underforum for programmering av Winamp plug-ins (dette gjelder også Input plug-ins, Output plug-ins, DSP plug-ins og General Purpose plug-ins). Jeg har selv laget en del Winamp plug-ins og hjelper gjerne norske programmerere med å komme igang. Sjekk min hjemmeside: http://saivertweb.no-ip.com Der du kan laste ned mine plug-ins (som inkluderer kildekoden skrevet i C++). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå