Passasjer Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Jeg er så kynisk som dette: Folk trenger ikke komme til meg for å klage over at de har fysisk vondt, "blablabla kneet mitt blablalba armen min blablabla." Det er trist og leit, men slutt å klag! Blir det bedre fordi du kommer til meg og whiner? Om folk slår seg, er det deres egen feil, og de har sin egen dårlige motorikk/balanse/whatever å takke. Jeg blåser i tilstanden til Afrika, for ikke å nevne innbyggerene. De har sin egen sløvhet å takke for at landet har forfalt, og det blir ikke bedre om jeg sender 300,- i året til dem. De får fikse det selv. Noen som er mer kyniske enn det? Endret 11. november 2005 av FredericC Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg som trodde jeg var kynisk ved å ikke bomme røyk til ei i klassa som prøver å slutte. o.O Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Jeg blåser i tilstanden til Afrika, for ikke å nevne innbyggerene. De har sin egen sløvhet å takke for at landet har forfalt, og det blir ikke bedre om jeg sender 300,- i året til dem. De får fikse det selv. Noen som er mer kyniske enn det? 5135404[/snapback] Du er ikke kynisk i det tilfellet. Du er ignorant.. On topic: Kynisk av natur selv, men til tider tøffelhelt^^. Endret 10. november 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg er så kynisk som dette: Jeg blåser i tilstanden til Afrika, for ikke å nevne innbyggerene. De har sin egen sløvhet å takke for at landet har forfalt, og det blir ikke bedre om jeg sender 300,- i året til dem. De får fikse det selv. 5135404[/snapback] De har briter, tyskere, og franskmenn å takke for at landene(afrika er et kontinent, ikke ét land) har forfalt.(men sør Afrika er vel på tur opp igjen nå) Kolonisering og utnytting av deres ressurser av andre nasjoner har gjort dem så fattig som de er i dag. Så det vil jeg si er å være litt vel kynisk(Selv om det virker som om det er litt uvitenhet akkurat om afrika) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 De har briter, tyskere, og franskmenn å takke for at landene(afrika er et kontinent, ikke ét land) har forfalt.(men sør Afrika er vel på tur opp igjen nå)Kolonisering og utnytting av deres ressurser av andre nasjoner har gjort dem så fattig som de er i dag. Nope. De har sin egen sløvhet å takke, vet utmerket godt at de har vært kolonisert, men de har hatt lang tid å komme seg på. Uansett, tråden handler om kynisme, ikke Afrikas sløvhet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg driter i alle land og katastrofer, begynte og le når den tsunamien kom SÅ kynisk er jeg. OD dagen driter jeg lang i. Noe mer jævlig av skolefag skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Sin egen sløvhet? De har ikke penger til å bygge en industri(grunnet kolonisering) for å foredle sine råvarer, derfor må de selge råvarene sine ut av landet vesentlig billigere enn de ville kunne solgt foredlede varer. Men nok om det ja. _____________________________________ On Topic: Jeg vet egentlig ikke hvor kynisk jeg vil si jeg er... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nei det er ikke nok om det ja. Trådstarter er rett og slett idiot rett igjennom. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 så lenge jeg har det bra så driter jeg blankt i verden Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Nope. De har sin egen sløvhet å takke, vet utmerket godt at de har vært kolonisert, men de har hatt lang tid å komme seg på. Uansett, tråden handler om kynisme, ikke Afrikas sløvhet. 5135473[/snapback] Ikke glem at de fleste vestlige land har så høye tollmurer at det gjør det umulig for u-land å drive handel. (Som er grunnlaget for velferd) Forøvrig, å ikke bry seg om andre og "kynisme" er ikke synonymer. Har intrykk av at mange av dere er egoistiske, og det er ikke det samme som kyniske. (Selv om ekstremt egoistiske gjerne er kyniske, men folk som er kyniske er ikke nødvendigvis egoistiske) EDIT: Mente ikke å være "PK" og rakke ned på egoister her. Hvordan jeg selv er kan variere, men jeg synes ofte at en del folk burde bli skutt for diverse ting. (Ikke at jeg gidder å gjøre noe for at det skal skje, er trossalt i mot drap... ) Endret 10. november 2005 av TLZ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg er så kynisk som dette: (...) Noen som er mer kyniske enn det? 5135404[/snapback] Hahaha, det er ingenting! :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Good for you! Can I touch you now? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg vil nemne det med afrika, de har jo liksom ikke muligheten til å gjøre det bedre, teknologien ligger så langt etter som du går an å få det.. Men på den annen side, så ble vi albino negerene jaget nordover av disse beboende i afrika såkalt svarthudete.. Er vertfall det jeg har hørt, jeg har egentlig et dårlig syn på det med å være så jævla generøs mot andre land, fordi hva gjør vi når oljefondet står på 2.50,- og en bugg.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nei det er ikke nok om det ja. Trådstarter er rett og slett idiot rett igjennom. 5135514[/snapback] kunne ikke ha sagt det bedre! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Alle jenter er kyniske. Trodde dere som gutter visste slikt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Noen som er mer kyniske enn det? 5135404[/snapback] Ja, way beyond explanation. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 De har briter, tyskere, og franskmenn å takke for at landene(afrika er et kontinent, ikke ét land) har forfalt.(men sør Afrika er vel på tur opp igjen nå)Kolonisering og utnytting av deres ressurser av andre nasjoner har gjort dem så fattig som de er i dag. Nope. De har sin egen sløvhet å takke, vet utmerket godt at de har vært kolonisert, men de har hatt lang tid å komme seg på. Uansett, tråden handler om kynisme, ikke Afrikas sløvhet. 5135473[/snapback] Altså hæ? Dette dreier seg ikke om å være kynisk, eller ikke. Dette dreier seg om at du tydeligvis er en idiot... Oiii jeg skryter av mine idiotiske meninger om afrika på et forum. Så kul er jeg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Man er ikke idiot fordi man ikke bryr seg om et U-Land. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Man er ikke idiot fordi man ikke bryr seg om et U-Land. 5135815[/snapback] Det vil jeg faktisk si, men det var ikke poenget her. Afrika er forresten fortsatt ikke et land. Det jeg mente var det han skrev om afrikas fattigproblemer. Les det... Endret 10. november 2005 av qweac Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kynismen: -Gresk filosofisk lære som hevder at en kan nå det høyeste gode bare ved å gjøre seg uavhengig av alle behov og frigjøre seg fra sosiale vaner og konvensjoner -Kald og hensynsløs oppførsel, ytring, innstilling . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå