Lucivere Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei! Jeg klør meg litt i hodet med å få til å lage en klikkbar link inni en del av et bilde. Si at bildet inneholder et bilde av en blå himmel, og nederst i venstre hjørne har jeg lagt til en tekst. Det jeg da ønsker å gjøre er å sørge for at hvis man holder musepeker over teksten, så får man muligheten til å klikke og da skal en ny site dukke opp.. Håper noen forstår hva jeg mener og kan hjelpe meg! Tusen takk på forhånd, -C Lenke til kommentar
laerda Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Er det noe sånn du mener? Jeg kan veldig lite om dette, men synes w3schools forklarer det på en grei måte. Lenke til kommentar
Lucivere Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Er det noe sånn du mener? Jeg kan veldig lite om dette, men synes w3schools forklarer det på en grei måte. 5135630[/snapback] Dette var tanken min ja, tusen takk! Har fått et tips ang. slices og ImageReady, så får det til der også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå