Amstaff Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hva skjer om jeg stiller feil på volt eller vcore(med cpu eller minne osv)kan jeg ødelegge noe ved å gjøre dette.er ikke veldig inne i overklokkingl.har asus a8n-sli deluxe(phoenix bios tror jeg) ,amd 64 3500+,corsair value select 1024.veit ikke om dette har noe å si,xfx geforce 6800gt og en 500w bzerk strømforsyner. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du kan lett ødelegge noe ved å skru volten svært høyt, ja. Er du heldig, så slår maskinen seg av bare, men du kan risikere å steke endel... Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Har et spørsmål om dette jeg. Jeg har Cool'n Quiet aktivert. Og har 3500+ Winchester på sokkel 939. Før lå CPU kjernens spenning på 1.12v. Og nå på 1.23v. Har dette noe å si, jeg har ikke klokket noe enda jeg. Lurer på hvorfor den er endret. Edit: Det har ikke noe med det i den andre tråden å gjøre, det med cool'n quiet som var ett engangstilfelle Endret 10. november 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
Househill Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Nei, det har ikke noe å si. Det er mest sannsynlig fordi spenningen er innstilt på auto og da juster maskinen selv spenningen I bios kan du lett gjøre om dette. Endret 29. november 2005 av Househill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå