Ståle Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Jeg prøver å installere win98 på en gammel maskin. 200MHz og 64MB RAM. Men under installeringen skjerer det seg og en linje viser seg nesten helt øverst på skjermen. Sett inn disketten for stasjon B: og trykk en tast når du er klar Det rare er at jeg ikke engang har en B: stasjon, jeg har en A. men vet ikke om den virker. Ellers har jeg bare en HDD og en CD-rom. HDDen er på 6GB, men denne PCen formaterer den til 512MB :S Hvis det er nok til en meget spartansk win98 installasjon, er jeg fornøyd. Men hvis noen vet hvorfor dettte skjer, blir jeg enda gladere Bilde her *dårlig kvalitet* dårlig lys, men du ser ihverfall hva jeg mener Endret 10. november 2005 av Indian Ink Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Er stasjon B aktivert i Bios ? Er det med hensikt at disken din bare er 512 MB ? Bruk Fdisk fra oppstartsdisketten og aktiver støtte for store disker, deretter del opp disken og formater ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå