Samtron87 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har et problem med skriver min, har en "HP PSC 2110 All-in-One" som har virket bra i lang tid, siden jeg fikk den, men for noen dager siden gikk det ikke an å skrive ut noe, det enneste PCen finner er en faks og en skriver som ikke samsvarer med den jeg har = altså jeg får ikke skrevet ut! CD til skriveren virker ikke og jeg finner ingen nedlastning steder der jeg kan få tak i setup for skriveren! Trenger hjelp! Lenke til kommentar
rubbish Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har et problem med skriver min, har en "HP PSC 2110 All-in-One" som har virket bra i lang tid, siden jeg fikk den, men for noen dager siden gikk det ikke an å skrive ut noe, det enneste PCen finner er en faks og en skriver som ikke samsvarer med den jeg har = altså jeg får ikke skrevet ut! CD til skriveren virker ikke og jeg finner ingen nedlastning steder der jeg kan få tak i setup for skriveren!Trenger hjelp! 5135228[/snapback] Hvilket OS er det du har? På enkelte drivere så er det ikke sikkert du finner dem på hp.no, men dem pleier da å finnes på http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...0&lang=en&cc=us Man kan også da prøve å legge inn en lokal skriver, med driveren til Hp Deskjet 990C, evnt HP Deskjet 550C med windows 98/2000/ME.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå