ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det ligner veldig Rheobus som selges på microplex, men det er forskjell på festene til vifteledningene.. har du gjort noe med den Snekker'n? Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=YY0430BB&mcat=c438 kabinettet ble satt ned i pris idag! Edit2: det må ha vert en feil hos microplex ei stund for da jeg la ut linken lå det til 1295,- kr Edit: ønske seg til jul 5221121[/snapback] det du har linket til er jo et annet en snekker'n sitt.... 5252246[/snapback] ja jeg linket til "storebroren" som er litt større Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hallo snekker'n Det du har mellom grillen og vifta, er det noen du får kjøpt på en dagligvare butikk? og hva heter det? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 det snekkern bruker er samme som bilstylere har i grillene sine, og du finner det nok lettest på biltema Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg ser to runde gummi ting rundt ledsene på viftestyringen, er dette bare random gummiringer? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg ser to runde gummi ting rundt ledsene på viftestyringen, er dette bare random gummiringer? 5256298[/snapback] Det er en slik viftestyring jeg har plukket fra hverandre og brukt, som du ser er ledsene på denne festet i sorte plastholdere, så de har jeg benyttet, borret ut nøyaktige hull slik at de passet . Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) hmm,får man plass til en stor luftkjøler tro? en big typhoon feks EDIT: hva er egentlig de to stengene med fult av plastikk spor i hovedkort delen til mon tro? Endret 7. desember 2005 av ccalz Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 hmm,får man plass til en stor luftkjøler tro? en big typhoon feks EDIT: hva er egentlig de to stengene med fult av plastikk spor i hovedkort delen til mon tro? 5262679[/snapback] Den plastdelen regner jeg med har noe med serverkort å gjøre,jeg har imidlertid fjernet den . Skal vel ikke være noe problem med en luftkjøler vil jeg tro,det er jo samme plassen her som i et vanlig kabinett. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) @ Snekker'n du sier det er plass til orginalt 8 disker. men hvis du velger å bruke diskettstasjons ramma til hdd'er, vil det ikke da være plass til enda to til? Endret 7. desember 2005 av Spirre Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 jeg vil ikke si meg for sikker på en stor kjøler, jeg ser at feks big typhoon er ca 10 cm lang fra under der den sitter på cpu og til toppen,og det er uten den 2,5 tykke vifta Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hvordan fjernet du server sak plastikk buret i fronten? bare kjila en trekker under og vippa ut? Lenke til kommentar
strexx Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 jeg bare lurte på hvor store hulene til viftesyringen er?? diameteren på hullene...helst så eksakt så mulig... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 @ Snekker'n du sier det er plass til orginalt 8 disker. men hvis du velger å bruke diskettstasjons ramma til hdd'er, vil det ikke da være plass til enda to til? 5264350[/snapback] Det stemmer tar du i bruk den har du plass til 10 stk og kjøper du en slik i tillegg så har du 14 stk . Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) 14 hdd, da begynner det å bli litt ;p Konge prosjekt dette her, gleder meg til vannkjølinga! EDIT: har også samme dvd som deg:P Endret 7. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Blir bra detta! Stå på Snekker'n. OT: Har samme DvD-brenner som deg.... Mvh. Marius E Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 jeg bare lurte på hvor store hulene til viftesyringen er?? diameteren på hullene...helst så eksakt så mulig... 5265323[/snapback] 12 og 7 mm på denne iallefall. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hmm, en server etter min smak har lyst på en slik en selv jeg men... nei stå på snekker`n, et kjempe bra prosjekt Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 snekkern,hvordan fjerna du den serverkort saken? prøvd å bikke litt på den med en skrutrekker men det sitter som sveisa Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Dette blir bra Snekker'n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 snekkern,hvordan fjerna du den serverkort saken? prøvd å bikke litt på den med en skrutrekker men det sitter som sveisa 5265883[/snapback] Den er punktsveiset oppe og nede, så enten må du ha en tynn meisel å kakke den løs med eller så tar du enkelt en tang og klipper den av på midten. Da er det bare å bende den frem og tilbake så løsner den . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå