Gå til innhold

Den lille kjempen (Siste oppdatering 4.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel om du ønsker å stue det bort i et std skap i skrivepulten kan du få problemerda det er ca 10 cm bredere enn et std kabinett,men til gjenjeld så har du jo plass til minst det dobbelte i dette + at disker står skjermet fra varmeutviklingen fra cpu og skjermkort .

Ser flere + enn minus med dette kontra tradisjonelle kabinetter .

5141436[/snapback]

 

Gode argumenter. Finito.

 

 

Mvh. Marius E

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

hei Snekkern.

 

Et mega bra kabinett og modde, må inrømme at jeg sikler litt på dette :)

Kjempe masse muligheter med det, spørs om ikke det kommer til å bli min neste mod, skulle absolutt hatt et server kabinett. Det eneste er vel kanskje at jeg kunne tenkt meg et hakk større, men vi får se, har så mange rare ideer att he he

 

Men uansett, kjempe bra modding hittil Snekkern :thumbup: , følger med på dette.

 

 

 

Edit: hvem er det som har en server oppe på en skrivepult ?? En server skal stå på gulvet dermed basta :D

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
Det eneste er vel kanskje at jeg kunne tenkt meg et hakk større, men vi får se, har så mange rare ideer att he he

 

Joda tenkte også på det som er hakket større,men her var netop utfordringen å se om en fikk plass til alt i et så lite kabinett som dette og det ser ikke ut til å bli noe problem :)

Dette er jo også et kabinett som er midt i blinken for dem som drar på lan og lignende,monter et håndtak i toppen og du tar det enkelt med deg :thumbup:

Lenke til kommentar
kuuuuult ! gleder meg til du begynner med vannkjølings delen :dribble:

men har vurdert den psuen du har pga mye ryddigere å sleppe alle unødvendige kabler ! men er du fårnøyd ? kan du si positive å negative erfaringer takker :love:

 

Edit:

den irriterende leif stakk på besøk :p

5141169[/snapback]

 

Vel dette med å slippe å bruke alle kablene kan diskuteres da,som regel går alle med,men det positive er at de er sleevet fint og det NEGATIVE er at de er utrolig korte,ja hovedstrømskabelen er vel bare ca 30 -35 cm det vanlige er rundt 50 cm, så med et tower blir det problemer.

Snakket med produsenten og de lovet å endre dette så på de som kommer i neste produksjon skal ha 65 cm, men det blir vel en stund til de kommer til Norge.

Ellers er den stille og grei og har et meget pent utseende, har ikke fått testet den noe serlig enda :)

5141357[/snapback]

 

supert da blir det denne psu til jul !

får lian li pc 65 på mandag å har msi diamond edition sli hovedkort !

funker perfekt :thumbup:

Lenke til kommentar

Men hvordan likte dere måten jeg har lagt opp denne workloggen ??

Her laget jeg jo plass på første side for oppdateringer, i tillegg gjør jeg ferdig hver oppdatering før jeg poster denne.

Hennsikten med dette var å samle hele workloggen på første side og så få kommentarene etterpå istedenfor å poste ett og ett bilde og så få flere kommentarer mellom hvert bilde.

Er klar over at en da får en "større" worklogg med adskillig flere kommentarer, men mener denne metoden jeg her har benyttet blir mere oversiktlig.

Vil som sagt gjerne høre deres meninger om dette, både positive og negative er like velkomne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...