Kriwin Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Snekkern på nye eventyr igjen! Fett:P... Blir bra dette ser det ut som=) Kristian Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Jepp,klødde litt i fingrene og måtte bare modde litt,syntes dessuten dette kabinettet fortjente litt oppmerksomhet da det er utrolig rommelig i forhold til størrelsen Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Vel om du ønsker å stue det bort i et std skap i skrivepulten kan du få problemerda det er ca 10 cm bredere enn et std kabinett,men til gjenjeld så har du jo plass til minst det dobbelte i dette + at disker står skjermet fra varmeutviklingen fra cpu og skjermkort .Ser flere + enn minus med dette kontra tradisjonelle kabinetter . 5141436[/snapback] Gode argumenter. Finito. Mvh. Marius E Endret 12. november 2005 av Marius E Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) hei Snekkern. Et mega bra kabinett og modde, må inrømme at jeg sikler litt på dette Kjempe masse muligheter med det, spørs om ikke det kommer til å bli min neste mod, skulle absolutt hatt et server kabinett. Det eneste er vel kanskje at jeg kunne tenkt meg et hakk større, men vi får se, har så mange rare ideer att he he Men uansett, kjempe bra modding hittil Snekkern , følger med på dette. Edit: hvem er det som har en server oppe på en skrivepult ?? En server skal stå på gulvet dermed basta Endret 12. november 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 oj, nytt snekkern prosjekt, dette er jo dømt til å bli bra Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ser bra ut til å bygge vannkjøling i... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Det eneste er vel kanskje at jeg kunne tenkt meg et hakk større, men vi får se, har så mange rare ideer att he he Joda tenkte også på det som er hakket større,men her var netop utfordringen å se om en fikk plass til alt i et så lite kabinett som dette og det ser ikke ut til å bli noe problem Dette er jo også et kabinett som er midt i blinken for dem som drar på lan og lignende,monter et håndtak i toppen og du tar det enkelt med deg Lenke til kommentar
Damination Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 kuuuuult ! gleder meg til du begynner med vannkjølings delen men har vurdert den psuen du har pga mye ryddigere å sleppe alle unødvendige kabler ! men er du fårnøyd ? kan du si positive å negative erfaringer takker Edit: den irriterende leif stakk på besøk 5141169[/snapback] Vel dette med å slippe å bruke alle kablene kan diskuteres da,som regel går alle med,men det positive er at de er sleevet fint og det NEGATIVE er at de er utrolig korte,ja hovedstrømskabelen er vel bare ca 30 -35 cm det vanlige er rundt 50 cm, så med et tower blir det problemer. Snakket med produsenten og de lovet å endre dette så på de som kommer i neste produksjon skal ha 65 cm, men det blir vel en stund til de kommer til Norge. Ellers er den stille og grei og har et meget pent utseende, har ikke fått testet den noe serlig enda 5141357[/snapback] supert da blir det denne psu til jul ! får lian li pc 65 på mandag å har msi diamond edition sli hovedkort ! funker perfekt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Så var det mekket viftestyring, se oppdatering 2 side 1. Ble det brukbart eller ? Endret 12. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ble bra det der . Den var symetrisk og det er bra Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Genial plassering av viftestyringa! Det ser helt supert ut! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Takker og bukker, bra dere likte den Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Gleder meg alltid å se arbeid. Spesielt når det er av en av mesterene Ser frem til innstalering av vannkjøling! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ble bra det der! Likte det at du tok viftestyringa på toppen! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Men hvordan likte dere måten jeg har lagt opp denne workloggen ?? Her laget jeg jo plass på første side for oppdateringer, i tillegg gjør jeg ferdig hver oppdatering før jeg poster denne. Hennsikten med dette var å samle hele workloggen på første side og så få kommentarene etterpå istedenfor å poste ett og ett bilde og så få flere kommentarer mellom hvert bilde. Er klar over at en da får en "større" worklogg med adskillig flere kommentarer, men mener denne metoden jeg her har benyttet blir mere oversiktlig. Vil som sagt gjerne høre deres meninger om dette, både positive og negative er like velkomne Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Synnes det er en kjempe grei måte og gjøre det på! Første siden burde være reservert for opdateringer uten at man må lagge en haug med poster på forhond. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Enig, det er en fin måte, men jeg skjønte det ikke med en gang Men uansett. Hadde det vært mulig om at jeg lånte ditt design på HDD-racket i ditt Prosjekt Snekkerboden? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Enig, det er en fin måte, men jeg skjønte det ikke med en gang Men uansett. Hadde det vært mulig om at jeg lånte ditt design på HDD-racket i ditt Prosjekt Snekkerboden? 5144471[/snapback] Jada det går sikkert bra det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Måten du har lagt det opp på er veldig bra, så si den samme metoden som er på bit-tech.net sitt forum (en tråd for updates og en for komentarer). Jeg syns at trådstarteren skulle hat mulighet for å lage så mange poster han ville til updates etter første posten Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ser ut som dette kan bli minst like bra gjennomført som forrige prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå