B4stian Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har samme kabinett og det er vannvittig stor plass i det ja! Hvordan går du god luftgjennomstrømming i "hoveddelen" av kabinettet? (med hk'et i) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Jeg har siklet lenge på dette kabinettet, men jeg lurer påèn ting: Hvordan er mulighetene for to PSUer? 5136146[/snapback] Det er fullt mulig å modifisere det til å ta to psuèr med å fjerne den nederste vifta bak, men om behovet er 2 stk hadde jeg vel kastet et blikk på storebroren til dette. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=YY0420BB Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ser ut som et veldig bra kabinet det der Gode muligheter osv, sånn som alle de andre alerede har sagt. Hvilken hw skal inn? Hva skal du gjøre med kabinettet? mode det litt, lakkere eller hva? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Blir nok ikke lakkering nå, men skal modifisere det endel bla forbedre luftstrømmen på hk siden. Da jeg byttet ut sidedøren med plexi mistet jeg jo den vifteplassen i den,så det må inn ny kjøling, har også tenkt å integrere viftestyring og muligens gjøre det klart for komplett vannkjøling. Når jeg er ferdig regner jeg med å selge det,da jeg har et nytt på beddingen Endret 10. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Tøft, tror det kan bli veldig bra Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Har samme kabinett og det er vannvittig stor plass i det ja!Hvordan går du god luftgjennomstrømming i "hoveddelen" av kabinettet? (med hk'et i) 5136219[/snapback] Akkurat her er det et lite "problem" akkurat nå,dette fordi jeg kunn har en 120 mm vifte i front og ingenting mere på denne siden, dette fordi jeg "mistet" den 92 mm plassen da jeg valgte vindu i siden. Men dette skal jeg fikse,muligens allerede i morgen, vi får se hva jeg får tid til Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Knall kabinett! Ønsker meg eit slikt, men er vel ein smule dyrt. Blir veldig fort over 2k med kabinett og PSU. Då er det vel kanskje andre ting som står høgare på lista... Skal følge med denne! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Knall kabinett! Ønsker meg eit slikt, men er vel ein smule dyrt. Blir veldig fort over 2k med kabinett og PSU. Då er det vel kanskje andre ting som står høgare på lista... Skal følge med denne! 5136920[/snapback] Kabinettet koster vel 1345.- ekstra sidedør ca 300 og en psu 500 - 1000 kr alt etter så det blir fort penger av det ja . Lenke til kommentar
kvase Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 selv skulle jeg gjerne hatt dette cabinette men får vente til våren med ny pc ingen grunn ennå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Knall kabinett! Ønsker meg eit slikt, men er vel ein smule dyrt. Blir veldig fort over 2k med kabinett og PSU. Då er det vel kanskje andre ting som står høgare på lista... Skal følge med denne! 5136920[/snapback] Kabinettet koster vel 1345.- ekstra sidedør ca 300 og en psu 500 - 1000 kr alt etter så det blir fort penger av det ja . 5136931[/snapback] Jeg betalte over 2.000 kr. for det kabinettet hos 3dfxcool for en stund tilbake... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Så var det klart med en oppdatering Se side 1 der jeg har laget plass til en ny vifte i kabinettet Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nice! Digger den viftegrillen med det gitteret bak. Har alltid likt den, men det er uaktuelt for meg å bruke den selv siden det er mange som bruker den Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Jepp,men tillater meg å bruke den siden jeg var den første som tok den i bruk på mitt forrige prosjekt :-) Endret 11. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det ble et bra viftehull liker nettingen din bak grillen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Det ble et bra viftehull liker nettingen din bak grillen 5140512[/snapback] takker og bukker, ja den nettingen er både dekorativ og hennsiktsmessig da den hindrer små barnefingre å komme borti viftene Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det ble et bra viftehull liker nettingen din bak grillen 5140512[/snapback] takker og bukker, ja den nettingen er både dekorativ og hennsiktsmessig da den hindrer små barnefingre å komme borti viftene 5140709[/snapback] Jau helt enig. Har en sånn grill selv, har stukket fingern oppi der mange ganger. (gjet hvorfor det ble ulyder av vifta og jeg sendte den inn å fikk en ny? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) kuuuuult ! gleder meg til du begynner med vannkjølings delen men har vurdert den psuen du har pga mye ryddigere å sleppe alle unødvendige kabler ! men er du fårnøyd ? kan du si positive å negative erfaringer takker Edit: den irriterende leif stakk på besøk Endret 11. november 2005 av Damination Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 kuuuuult ! gleder meg til du begynner med vannkjølings delen men har vurdert den psuen du har pga mye ryddigere å sleppe alle unødvendige kabler ! men er du fårnøyd ? kan du si positive å negative erfaringer takker Edit: den irriterende leif stakk på besøk 5141169[/snapback] Vel dette med å slippe å bruke alle kablene kan diskuteres da,som regel går alle med,men det positive er at de er sleevet fint og det NEGATIVE er at de er utrolig korte,ja hovedstrømskabelen er vel bare ca 30 -35 cm det vanlige er rundt 50 cm, så med et tower blir det problemer. Snakket med produsenten og de lovet å endre dette så på de som kommer i neste produksjon skal ha 65 cm, men det blir vel en stund til de kommer til Norge. Ellers er den stille og grei og har et meget pent utseende, har ikke fått testet den noe serlig enda Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Vet ikke om det bare er meg, men det kabinettet virker litt "upraktisk" på grunn av kvardat-formen. Ser ikke for meg at det passer inn i hvilken som helst arbeidspult. Men lykke til videre, og god natt.... Endret 12. november 2005 av Marius E Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Vel om du ønsker å stue det bort i et std skap i skrivepulten kan du få problemerda det er ca 10 cm bredere enn et std kabinett,men til gjenjeld så har du jo plass til minst det dobbelte i dette + at disker står skjermet fra varmeutviklingen fra cpu og skjermkort . Ser flere + enn minus med dette kontra tradisjonelle kabinetter . Endret 12. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå