Gå til innhold

Den lille kjempen (Siste oppdatering 4.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så sant så sant, men kanskje han ikke liker og bygge hus, og bygger kabinett istede :p

5496992[/snapback]

uansett hva din besluttning blir, så vil jeg gjerne vite hvor prosjektet blir oppdatert så jeg kan følge med :)

 

Har ikke vært aktiv på forumet på en stund, så vet ikke hvorfor du ikke vil oppdatere her. Men lykke til vidre med dette prosjektet og evt. fremtidige :thumbup:

 

Edit: Innlegg nr 1000 :)

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
Nå har jeg tittet litt mer her på nytt. du har vel ikke vurdert å lage en custom vanntank? tror det hadde blitt litt tøffere en den som du har kjøpt ;)

 

Og foresten, du har vel ikke tilfeldigvis et oversiktsbilde liggende? Har sett på alle updatene men klarer fortsatt ikke å se hvordan det ser ut sammen.

 

Oh hva sier du til å lage en shroud til radiatoren din? holder foresten på å skal mekke en til en bekjent, ta en titt her ;) .

5489588[/snapback]

Hva tror du om en shroud da?

Ny plasering på tråden ;)link

Lenke til kommentar
Nå har jeg tittet litt mer her på nytt. du har vel ikke vurdert å lage en custom vanntank? tror det hadde blitt litt tøffere en den som du har kjøpt ;)

 

Og foresten, du har vel ikke tilfeldigvis et oversiktsbilde liggende? Har sett på alle updatene men klarer fortsatt ikke å se hvordan det ser ut sammen.

 

Oh hva sier du til å lage en shroud til radiatoren din? holder foresten på å skal mekke en til en bekjent, ta en titt her ;) .

5489588[/snapback]

Hva tror du om en shroud da?

Ny plasering på tråden ;)link

5498468[/snapback]

 

Har kikka på det og det ser slett ikke dumt ut, har også vurdert å fjerne lakken på radiatorn slik at det blir rein kobber og så polere denne og legge på et tynt lag klarlakk, vi får se .

Lenke til kommentar
Jeg synes prosjektet er helknall Snekkern og beundrer resultatene og fagarbeidet som utføres. Jeg håper du fortsetter og ikke lar deg vippe av pinnen.

5497873[/snapback]

 

Jeg lar meg ikke vippe av pinnen og prosjektet blir fullført uansett, men hvorfor skal en bidra til noe positivt i et forum der man vet en er "uønsket" ?

Og her tenker jeg ikke på brukerne.

 

uansett hva din besluttning blir, så vil jeg gjerne vite hvor prosjektet blir oppdatert så jeg kan følge med

 

jepp om jeg fullfører her så ser dere det om ikke legger jeg ut en link på hjemmesiden min,for her er det vel ikke tillatt å nevne "konkurenter" :roll:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Får se om lysten kommer tilbake,akkurat nå er den temmelig laber som nevnt tidligere.

Holder også på og sysler med et hjemmelaget Barbonkabinett, men om det blir lagt ut her er foreløbig svært tvilsomt  :confused:

5650925[/snapback]

 

 

har du lagt den ut noe sted da? går selv og tenker på og lage barebone kabinett. men er fremdelels bare planer. med plass for 12 cm vifte og kraftig psu.

Lenke til kommentar
Får se om lysten kommer tilbake,akkurat nå er den temmelig laber som nevnt tidligere.

Holder også på og sysler med et hjemmelaget Barbonkabinett, men om det blir lagt ut her er foreløbig svært tvilsomt  :confused:

5650925[/snapback]

 

 

har du lagt den ut noe sted da? går selv og tenker på og lage barebone kabinett. men er fremdelels bare planer. med plass for 12 cm vifte og kraftig psu.

5651415[/snapback]

 

Nei den er ikke lagt ut noe sted enda, er i startfasen bare.

Hadde tenkt å bruke 120 mm vifter i dette og at det kan ha plass til et sikkelig grafikkort .

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har lest litt av dette prosjektet, og en hel del av "Prosjekt Black & Chrome", og må bare si at du gjør et veldig bra arbeid :)

 

Lurte litt ang. viftestyringen, er den hjemmemekka? Isåfall, lurte jeg på om jeg kunne få et lite kretsskjema? ;)

5660305[/snapback]

Du får kjøpt den på Microplex, som jeg har fått med meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...