hølands_gutt Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 så sant så sant, men kanskje han ikke liker og bygge hus, og bygger kabinett istede Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 så sant så sant, men kanskje han ikke liker og bygge hus, og bygger kabinett istede 5496992[/snapback] Joda liker å bygge begge deler, men lysten til å legge mere ut her er minimal. så vi får se om det blir noen oppdateringer eller ei Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) så sant så sant, men kanskje han ikke liker og bygge hus, og bygger kabinett istede 5496992[/snapback] uansett hva din besluttning blir, så vil jeg gjerne vite hvor prosjektet blir oppdatert så jeg kan følge med Har ikke vært aktiv på forumet på en stund, så vet ikke hvorfor du ikke vil oppdatere her. Men lykke til vidre med dette prosjektet og evt. fremtidige Edit: Innlegg nr 1000 Endret 25. januar 2006 av Zipp0 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg synes prosjektet er helknall Snekkern og beundrer resultatene og fagarbeidet som utføres. Jeg håper du fortsetter og ikke lar deg vippe av pinnen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nå har jeg tittet litt mer her på nytt. du har vel ikke vurdert å lage en custom vanntank? tror det hadde blitt litt tøffere en den som du har kjøpt Og foresten, du har vel ikke tilfeldigvis et oversiktsbilde liggende? Har sett på alle updatene men klarer fortsatt ikke å se hvordan det ser ut sammen. Oh hva sier du til å lage en shroud til radiatoren din? holder foresten på å skal mekke en til en bekjent, ta en titt her . 5489588[/snapback] Hva tror du om en shroud da? Ny plasering på tråden link Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Nå har jeg tittet litt mer her på nytt. du har vel ikke vurdert å lage en custom vanntank? tror det hadde blitt litt tøffere en den som du har kjøpt Og foresten, du har vel ikke tilfeldigvis et oversiktsbilde liggende? Har sett på alle updatene men klarer fortsatt ikke å se hvordan det ser ut sammen. Oh hva sier du til å lage en shroud til radiatoren din? holder foresten på å skal mekke en til en bekjent, ta en titt her . 5489588[/snapback] Hva tror du om en shroud da? Ny plasering på tråden link 5498468[/snapback] Har kikka på det og det ser slett ikke dumt ut, har også vurdert å fjerne lakken på radiatorn slik at det blir rein kobber og så polere denne og legge på et tynt lag klarlakk, vi får se . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg synes prosjektet er helknall Snekkern og beundrer resultatene og fagarbeidet som utføres. Jeg håper du fortsetter og ikke lar deg vippe av pinnen. 5497873[/snapback] Jeg lar meg ikke vippe av pinnen og prosjektet blir fullført uansett, men hvorfor skal en bidra til noe positivt i et forum der man vet en er "uønsket" ? Og her tenker jeg ikke på brukerne. uansett hva din besluttning blir, så vil jeg gjerne vite hvor prosjektet blir oppdatert så jeg kan følge med jepp om jeg fullfører her så ser dere det om ikke legger jeg ut en link på hjemmesiden min,for her er det vel ikke tillatt å nevne "konkurenter" Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hva har jeg gått glipp av? Regner med at det er en eller flere av moderatorene som ikke ønsker deg her, hvorfor? Var det bare at du nevnte en "konkurent"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Glem det, det er uansett ikke rette plassen å diskutere dette da det bare blir off topic . Inntil vidre lar vi saken ligge som det er så får vi se Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Kommer det noe mer vannkjøling snart eller? Gleder meg som en gal, spesielt siden jeg har samme kabinett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Får se om lysten kommer tilbake,akkurat nå er den temmelig laber som nevnt tidligere. Holder også på og sysler med et hjemmelaget Barbonkabinett, men om det blir lagt ut her er foreløbig svært tvilsomt Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Får se om lysten kommer tilbake,akkurat nå er den temmelig laber som nevnt tidligere.Holder også på og sysler med et hjemmelaget Barbonkabinett, men om det blir lagt ut her er foreløbig svært tvilsomt 5650925[/snapback] har du lagt den ut noe sted da? går selv og tenker på og lage barebone kabinett. men er fremdelels bare planer. med plass for 12 cm vifte og kraftig psu. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Får se om lysten kommer tilbake,akkurat nå er den temmelig laber som nevnt tidligere.Holder også på og sysler med et hjemmelaget Barbonkabinett, men om det blir lagt ut her er foreløbig svært tvilsomt 5650925[/snapback] har du lagt den ut noe sted da? går selv og tenker på og lage barebone kabinett. men er fremdelels bare planer. med plass for 12 cm vifte og kraftig psu. 5651415[/snapback] Nei den er ikke lagt ut noe sted enda, er i startfasen bare. Hadde tenkt å bruke 120 mm vifter i dette og at det kan ha plass til et sikkelig grafikkort . Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hvor er det aktuelt å legge det ut dersom det ikke kommer her da? kanskje legge link på hjemmesida di ellno? men det hadde du sikkert tenkt til uansett kanskje Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 noe slikt som Aspire X-QPACK eller noe savner virkelig en barebone, med power og plass til skjermkort. og uten alle disse små viftene som ex. shuttle kommer med. for mange kompromisser.... lurer litt på 479 platform, men lite m-ATX kort som er glad i klokking. hold oss oppdatert hvis det blir noe posting ett eller annet sted Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Det blir et 855 hk som benyttes med en Intel Pentium M 735 1.7GHz, dette er allerede på plass. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 har du link? har det pci-e port? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Det er samme hk som det som står i denne. http://xc.aopen.com.tw/Cube-m-specificatio...no=14&mdstyl=25 Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei! Har lest litt av dette prosjektet, og en hel del av "Prosjekt Black & Chrome", og må bare si at du gjør et veldig bra arbeid Lurte litt ang. viftestyringen, er den hjemmemekka? Isåfall, lurte jeg på om jeg kunne få et lite kretsskjema? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei! Har lest litt av dette prosjektet, og en hel del av "Prosjekt Black & Chrome", og må bare si at du gjør et veldig bra arbeid Lurte litt ang. viftestyringen, er den hjemmemekka? Isåfall, lurte jeg på om jeg kunne få et lite kretsskjema? 5660305[/snapback] Du får kjøpt den på Microplex, som jeg har fått med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå