lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Er vel bare å dra til en blikkenslager så regner jeg med at man får grill så det holder! Lenke til kommentar
Spar Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hvor mye penger har du lagt i dette Snekker'n ? Er dette din "hoved" pc, isåfall hvor mange har du? Skikkelig pent arbeid, meget fint kabinett, og meget fin resultat hittil. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) dette kabinettet her sponsa vel microplex. står i første posten. og jeg tror han hadde det meste av viftegriller og sånt liggende fra sine tidligere prosjekter, så jeg tror det var en rimelig billig (men veldig bra) mod. edit: det slo meg plutselig at jeg har svart på flere spørsmål som var retta til deg snekker'n. håper ikke dette er alt for plagsomt for din del? det går litt automatisk av og til når jeg ser spørsmål som jeg kan svaret på (eller tror jeg kan i alle fall ) Endret 26. desember 2005 av Spirre Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Fytte katta sier jeg !! her bor jeg 50 meter morti gata fra dem også kan de ikke sponse så mye som en skrue på meg en gang mens andre får en hel pose full, huff sier jeg ass ! Neida bare tuller jeg :!: Nice mod Snekker`n, liker det du har gjort på det Er ikke altid prisen som avgjør en bra mod eller ikke, pure fantasi og det å tørre å leke med dem Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 dette kabinettet her sponsa vel microplex. står i første posten. og jeg tror han hadde det meste av viftegriller og sånt liggende fra sine tidligere prosjekter, så jeg tror det var en rimelig billig (men veldig bra) mod. edit: det slo meg plutselig at jeg har svart på flere spørsmål som var retta til deg snekker'n. håper ikke dette er alt for plagsomt for din del? det går litt automatisk av og til når jeg ser spørsmål som jeg kan svaret på (eller tror jeg kan i alle fall ) 5338889[/snapback] Kabinettet er sponset ja,men jeg har ikke fått det gratis, jeg fikk det til redusert pris. Når det gjelder viftegriller og sånt så er dette ikke plukket av andre jeg har da disse er intakte. Så prisen på kab, ekstra dør vifter , griller , stforsyning, viftestyring har vel kommet mellom 3-4000 kr til nå, så kommer jo innmaten i tillegg + vannkjølingen. God jul. Mvh. Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Hvor mye penger har du lagt i dette Snekker'n ? Er dette din "hoved" pc, isåfall hvor mange har du? Skikkelig pent arbeid, meget fint kabinett, og meget fin resultat hittil. 5338822[/snapback] Prisen har jeg nevnt ovenfor og nei det er ikke min eneste, jeg har 4 stk stående for øyeblikket. 2 med A64 innmat, 1 med pentium M og en med en Pentium 3 faktisk . God Jul. Mvh. Snekker`n Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Fra traust og kjedlig til superkult lan kabinett Beste casemoddern jeg veit om: Snekker'n Stå på Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Fikk premien fra AC Ryan i dag,så nå må jeg vel snart fortsette på denne modden. Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 er det en radiatorgriller eller? hvordan er viftene? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Nam! Så skikkelig digg ut det der! Må få si grattis enda en gang Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Fet den grillen der! Hadde nok hoppet på den, men beklageligvis blir det litt for dyrt for meg.. Får heller se om det blir litt plexi i mitt Tt Shark kabinett, med reserator på utsiden skal det ikke stå på støyen i alle fall Men, ser flott ut, Snekker'n, all heder og ære for en tålmodig modder! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 er det en radiatorgriller eller? hvordan er viftene? 5449779[/snapback] Det er en radiator grill ja og to 120 mm vifter med blått lys og luftstrøm på 77,70 CFM støynivå på 28,95 dB, men de skal via viftestyring . Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) 29dB er jo litt drøyt da!, men sånn har man jo til viftestyring til. Edit: Fett grill og vifter forresten Endret 17. januar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Enig.. Men det som ligger bak der, er det en mal for radiator eller noe sånt? Så egentlig litt ut som blå plexi.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Enig.. Men det som ligger bak der, er det en mal for radiator eller noe sånt? Så egentlig litt ut som blå plexi.. 5452976[/snapback] Det er malen som fulgte med den doble grillen du ser på bildet . Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vel? hvordan går det med fremgangen? Er litt ivrig etter å se resultatet fin grill, og greie vifter (med untak av støyen) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Får se etter hvert, vurderer å flytte hele greia til et annet forum, da lysten til å bidra med noe positivt her på Hardware.no er minimal for tiden av div grunner Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Nå har jeg tittet litt mer her på nytt. du har vel ikke vurdert å lage en custom vanntank? tror det hadde blitt litt tøffere en den som du har kjøpt Og foresten, du har vel ikke tilfeldigvis et oversiktsbilde liggende? Har sett på alle updatene men klarer fortsatt ikke å se hvordan det ser ut sammen. Oh hva sier du til å lage en shroud til radiatoren din? holder foresten på å skal mekke en til en bekjent, ta en titt her . Lenke til kommentar
adnan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Må si du har gjort en bra jobb her Snekkern. Forsett med det gode arbeidet ditt, men ikke glemm helt hva jobben din er da : bygge hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå