Gå til innhold

Den lille kjempen (Siste oppdatering 4.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette kabinettet her sponsa vel microplex. står i første posten. og jeg tror han hadde det meste av viftegriller og sånt liggende fra sine tidligere prosjekter, så jeg tror det var en rimelig billig (men veldig bra) mod.

 

edit: det slo meg plutselig at jeg har svart på flere spørsmål som var retta til deg snekker'n. håper ikke dette er alt for plagsomt for din del? det går litt automatisk av og til når jeg ser spørsmål som jeg kan svaret på (eller tror jeg kan i alle fall :p)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Fytte katta sier jeg !! her bor jeg 50 meter morti gata fra dem også kan de ikke sponse så mye som en skrue på meg en gang mens andre får en hel pose full, huff sier jeg ass !

 

Neida bare tuller jeg :!:

 

Nice mod Snekker`n, liker det du har gjort på det :thumbup:

 

Er ikke altid prisen som avgjør en bra mod eller ikke, pure fantasi og det å tørre å leke med dem :D

Lenke til kommentar
dette kabinettet her sponsa vel microplex. står i første posten. og jeg tror han hadde det meste av viftegriller og sånt liggende fra sine tidligere prosjekter, så jeg tror det var en rimelig billig (men veldig bra) mod.

 

edit: det slo meg plutselig at jeg har svart på flere spørsmål som var retta til deg snekker'n. håper ikke dette er alt for plagsomt for din del? det går litt automatisk av og til når jeg ser spørsmål som jeg kan svaret på (eller tror jeg kan i alle fall :p)

5338889[/snapback]

 

Kabinettet er sponset ja,men jeg har ikke fått det gratis, jeg fikk det til redusert pris.

Når det gjelder viftegriller og sånt så er dette ikke plukket av andre jeg har da disse er intakte.

Så prisen på kab, ekstra dør vifter , griller , stforsyning, viftestyring har vel kommet mellom 3-4000 kr til nå, så kommer jo innmaten i tillegg + vannkjølingen.

 

God jul.

Mvh. Snekker`n

Lenke til kommentar
Hvor mye penger har du lagt i dette Snekker'n ? Er dette din "hoved" pc, isåfall hvor mange har du?

 

Skikkelig pent arbeid,  meget fint kabinett, og meget fin resultat hittil.

5338822[/snapback]

 

Prisen har jeg nevnt ovenfor og nei det er ikke min eneste, jeg har 4 stk stående for øyeblikket.

2 med A64 innmat, 1 med pentium M og en med en Pentium 3 faktisk .

 

God Jul.

Mvh. Snekker`n

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fet den grillen der!

 

Hadde nok hoppet på den, men beklageligvis blir det litt for dyrt for meg..

 

Får heller se om det blir litt plexi i mitt Tt Shark kabinett, med reserator på utsiden skal det ikke stå på støyen i alle fall :)

 

Men, ser flott ut, Snekker'n, all heder og ære for en tålmodig modder!

Lenke til kommentar

Nå har jeg tittet litt mer her på nytt. du har vel ikke vurdert å lage en custom vanntank? tror det hadde blitt litt tøffere en den som du har kjøpt ;)

 

Og foresten, du har vel ikke tilfeldigvis et oversiktsbilde liggende? Har sett på alle updatene men klarer fortsatt ikke å se hvordan det ser ut sammen.

 

Oh hva sier du til å lage en shroud til radiatoren din? holder foresten på å skal mekke en til en bekjent, ta en titt her ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...