Gå til innhold

hjelp til oppsett av gaming pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyren er ny på forumet så give him a break guys. ;)

Følgende opsett burde gjøre susne tenker jeg:

Asus SLI Premium 1445,-

AMD Athlon 64 3500+ 1999,-

Samsung 250GB SATA 924,-

Nec DVD-brenner 345,-

OCZ 1024 MB RAM 950,-

Pov 7800GT 2865,-

PSU 400 Watt 435,-

Cooler Master Kabinett 610,-

Hups litt over den prisen du er villig til å gi dette kanskje. :whistle:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

oppsettet til wooho vil være det raskeste, men prisen er langt over de 8000 du satte som grense.

behersk sitt er bedre prismessig, men med noe svakere skjermkort enn mitt, samt at jeg har sansynligvis noe bedre tastatus og mus.

hovedkortet mitt er mye billigere, men ikke bli skremt av den grunn, det er anbefalt av hwardware.no for de som erpå et stramt budsjett. 6800gt kortet er noe overprisa, men det går å finne det billigere andre plasser, så om du tar utgangspunkt i mitt og/eller behersk sitt forslag, og leter deg fram til den webshopen som har best totaltpris, så vil du få et bra oppsett til spilling.

Lenke til kommentar
et 6800gt vil være raskere.

se her for lav pris: http://www.itbutikken.no/i/80997/1.htm

edit: men det er jo opp til trådstarter da, det blir jo noe mer arbeid å finne et oppsett med et billig 6800gt kort.

5135541[/snapback]

Men i forhold til prisen er et Connect3D GTO-kort et mye bedre kjøp, da det med pipelines låst opp og litt overklokket yter like bra som et 6800GT.

Skal jeg anbefale et budsjettskjermkort så må det være X800GTO. En her på forumet som låste opp 4 pipelines på det kortet og klokket det - han fikk 6500 i 3Dmark05, altså mer enn et X850XT PE på standard hastighet.

Her er en helt kurrant maskin (hence the name) jeg har laget som handlekurv for folk med dine krav. Prisen er kanskje under det du var ute etter, men pengene til overs kan du jo legge i et "kulere" kabinett eller større harddisk elns.

(Ja, skjermkortet vises som X800 vanilla, men det er X800GTO).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...