Gunfreak Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 ja da har spill utvilkerne gjort det igjen, pga. noe anti cheat gride vil ikke spillet starte på pc'n min når jeg skal spille blir bare skjermen sort og hvis jeg trykker ctrl-alt-del står det bare at spillet ikke svarer, og alt jeg må restate pc'n. dette er tydligvis så vanlig at de har poste det på faq'n sin uten at de har noe løsing, bare sier at dvd/cd romen er for gammel og de ikke er kompatible med anti cheat greia de bruker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 jau fikk det til å starte MEN fy faen så mye lag, jeg har 800X600 og alt av eller på det laveste og fremdeles hakker det(har spill skapere helt sluttet å optimalisere spillene sine i sammarbeid med HW produsenter så alle må ha 5ghz, gforce 90 0000 2048ram, 5gig minne, for å kunne spille det. (specsa mine i profil Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 ikke no bombe om at vietcong 2 er laggy...var akkurat samme dritte med veitcong 1 og fist alpha Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 ja, men jeg snakker ikke om littt dårlig fps her, jeg snakker så mye at du ikke kan spille det, da du vil dø hele tiden siden du ikke greider å skyte folk Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) ja, men jeg snakker ikke om littt dårlig fps her, jeg snakker så mye at du ikke kan spille det, da du vil dø hele tiden siden du ikke greider å skyte folk 5137680[/snapback] Spiller du SP eller MP? Har bare testet MP-demoen litt, og den syntes jeg gikk mye bedre enn forventet. Testet på XP2500 klokket til 2.14 GHz med 1 GB ram og Radeon9700Pro. Spilte da i 1280x1024 (LCD), og det gikk helt glatt på den store demo-levelen. Pterodon er uansett ikke særlig flinke til å optimalisere etter min erfaring, men å være uspillbart i 800x600 hørtes litt vel drøyt ut. Regner med at alle drivere er oppdatert? Endret 11. november 2005 av BigWhig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) spiller sp, og har nesten fått det til å være spill bart, men i stede for ekstrem lag har jeg nå fått Crashes ofte, noe jeg sleit med på orginale vietcong. Endret 11. november 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå