Gå til innhold

vietcong 2 vil ikke starte.

Anbefalte innlegg

ja da har spill utvilkerne gjort det igjen, pga. noe anti cheat gride vil ikke spillet starte på pc'n min når jeg skal spille blir bare skjermen sort og hvis jeg trykker ctrl-alt-del står det bare at spillet ikke svarer, og alt jeg må restate pc'n.

dette er tydligvis så vanlig at de har poste det på faq'n sin uten at de har noe løsing, bare sier at dvd/cd romen er for gammel og de ikke er kompatible med anti cheat greia de bruker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jau fikk det til å starte MEN fy faen så mye lag, jeg har 800X600 og alt av eller på det laveste og fremdeles hakker det(har spill skapere helt sluttet å optimalisere spillene sine i sammarbeid med HW produsenter så alle må ha 5ghz, gforce 90 0000 2048ram, 5gig minne, for å kunne spille det. (specsa mine i profil

Lenke til kommentar
ja, men jeg snakker ikke om littt dårlig fps her, jeg snakker så mye at du ikke kan spille det,  da du vil dø hele tiden siden du ikke greider å skyte folk

5137680[/snapback]

Spiller du SP eller MP?

Har bare testet MP-demoen litt, og den syntes jeg gikk mye bedre enn forventet. Testet på XP2500 klokket til 2.14 GHz med 1 GB ram og Radeon9700Pro. Spilte da i 1280x1024 (LCD), og det gikk helt glatt på den store demo-levelen.

Pterodon er uansett ikke særlig flinke til å optimalisere etter min erfaring, men å være uspillbart i 800x600 hørtes litt vel drøyt ut.

Regner med at alle drivere er oppdatert?

Endret av BigWhig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...