Scotty Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Topicen sier det meste, "Går det ann å søke etter steder brukerne har bosted"? Har veldig lyst til å finne ut hvem på dette forumet som er fra drøbak Hvis det ikke finnes et slikt alternativ som er tilgjengelig, er det mulig å skape dette? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nei, det er ikke mulig. Jeg tror ikke at dette er en god idé, egentlig. Skal man da kunne søke etter "gutt, 11-13 år, Nesbyen"? You take my point Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Nei, det er ikke mulig. Jeg tror ikke at dette er en god idé, egentlig. Skal man da kunne søke etter "gutt, 11-13 år, Nesbyen"? You take my point 5135437[/snapback] nja eks Drøbak( som er et lite sted), det er sikkert flere fra drøbak som sitter på dette forumet her, men jeg er ikke akkurat den personen som gidder å løpe rundt i hele drøbak å spørre alle sammen. Så jeg synes det hadde vært mye bedre hvis det ble laget et alternativ som lyder: Bosted: "skriv her" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nei det er ikke mulig, og vi kommer ikke til å lage et søk på det heller da jeg ikke regner med at særlig mange lurer på hvor mange som kommer fra plass x. Bosted er heller ikke et påkrevd felt, og dermed blir og meningen mer eller mindre borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg