tommy_89 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Hei! Jeg får ikke til å koble til mitt trådløse nettverk. jeg bruker WEP sikring. Se på bilde "12" Der er det 4 forskjellige nøkkler (dette er routeren). Men hvis man ser på bilde "mhm" så er det bare en kode som skal skrives inn (dette på pcèn). Hva er sammenhengen mellom diss kodene? Edit: Bilder fjernet fordi at saken er løst.... Endret 12. november 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Virkelig ingen som vet dette eller? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Får du koble til uten kryptering? Hvis du finner den trådløse tilkoblingen men ikke klarer å koble til så har du skrevet inn feil kode på pc'en som skal tilkobles. Bruk copy&paste så den blir akkurat lik. Tilkobling med tp-kabel anbefales når du skal konfigurere routeren. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du skriver inn 4 nøkler på routern. Når du så da konfigruerer på dataen så har du et rullefelt der det står nøkkelindex. Der velger du om du skal bruke nøkkel 1-4 alt ettersom hvilke av de fire på routern du har laget som skal skrives inn. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Du skriver inn 4 nøkler på routern. Når du så da konfigruerer på dataen så har du et rullefelt der det står nøkkelindex. Der velger du om du skal bruke nøkkel 1-4 alt ettersom hvilke av de fire på routern du har laget som skal skrives inn. 5136817[/snapback] Det var det første jeg prøvde. Men det fungerer ikke Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Får du koble til uten kryptering? Hvis du finner den trådløse tilkoblingen men ikke klarer å koble til så har du skrevet inn feil kode på pc'en som skal tilkobles. Bruk copy&paste så den blir akkurat lik. Tilkobling med tp-kabel anbefales når du skal konfigurere routeren. 5136221[/snapback] Brukte seff kopier og lim inn, så koden er ikke feil Edit: og ja jeg finner nettverket, med full signalstyrke Endret 11. november 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
lazyboy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ut i fra bildene ser jeg at routeren har "shared" nettverks godkjenning mens pc har "åpen" godkjenning.Så prøv å sette routern til "åpen" godkjenning. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Ut i fra bildene ser jeg at routeren har "shared" nettverks godkjenning mens pc har "åpen" godkjenning.Så prøv å sette routern til "åpen" godkjenning. 5140766[/snapback] Ops, glemte at dette måtte være det samme. Trådløst nett nå.. Stor takk til alle og en ekstra stor til lazyboy Endret 11. november 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå