Gå til innhold

«Kan du ikke bare bruke den opp?»

Daniel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bump er jo drittfett. Kult om du sier det innover.

Angående bil og bensin. Var en venn og jeg som var ute å kjørte, så la jeg merke til at bensinpumpa hans lyste. Så sa jeg at han kanskje burde fylle bensin. Så sier han "Nei, jeg har jo nesten full reservetank"

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bump er jo drittfett. Kult om du sier det innover.

Angående bil og bensin. Var en venn og jeg som var ute å kjørte, så la jeg merke til at bensinpumpa hans lyste. Så sa jeg at han kanskje burde fylle bensin. Så sier han "Nei, jeg har jo nesten full reservetank"

9299296[/snapback]

Bensinpumpa lyste?? Der kom du med et gullkorn selv, gitt... :D

Lenke til kommentar

hehe, gøy å se hvor lite peiling enkelte folk har på motorer :p mange gullkorn her!

Hvis du fyller diesel på en bensinmotor kommer du ikke langt. Fyller du bensin på en dieselmotor så ødelegger du motoren! Motoren går sykt opp i turtall, og den skjæres ganske fort. "Drivstoffpumpen blir ødelagt" :!: :!: Det var dagens gullkorn!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En bensinmotor kan ikke gå på diesel!  :tease:

5168260[/snapback]

Det er litt rart da jeg har hørt om bensinmotorer som kunne gå på "litt av hvert" :whistle:

5186263[/snapback]

tror du har fått i deg no bensin jeg.. tror du f eks at de ville kalt det en bensinmotor hvis den kunne gått på diesel? alle vil vel brukt diesel hvis de kunne, siden det er billigere..

5187021[/snapback]

men det er sant at bensinmotorer går på litt a vært, så det på mythbusters

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...