Fredrik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Kommer bensin i dieselsystemet må alt renses og spyles rent. (På nyere dieselbiler) Endret 15. august 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 haha.....hvilket geni hadde skrevet dette der da?? 5163717[/snapback] er jo bare og søke på en av linjene i gullkornet da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bump er jo drittfett. Kult om du sier det innover. Angående bil og bensin. Var en venn og jeg som var ute å kjørte, så la jeg merke til at bensinpumpa hans lyste. Så sa jeg at han kanskje burde fylle bensin. Så sier han "Nei, jeg har jo nesten full reservetank" Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bump er jo drittfett. Kult om du sier det innover. Angående bil og bensin. Var en venn og jeg som var ute å kjørte, så la jeg merke til at bensinpumpa hans lyste. Så sa jeg at han kanskje burde fylle bensin. Så sier han "Nei, jeg har jo nesten full reservetank" 9299296[/snapback] Bensinpumpa lyste?? Der kom du med et gullkorn selv, gitt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nja, er jo et bilde av en bensin/dieselpumpe da. ^_^ "HAHA DU SA BENSINLAMPE! DET ER IKKE EN LAMPE AV BENSIN, DA! HAHA!" Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hehe, gøy å se hvor lite peiling enkelte folk har på motorer mange gullkorn her! Hvis du fyller diesel på en bensinmotor kommer du ikke langt. Fyller du bensin på en dieselmotor så ødelegger du motoren! Motoren går sykt opp i turtall, og den skjæres ganske fort. "Drivstoffpumpen blir ødelagt" :!: :!: Det var dagens gullkorn! Lenke til kommentar
3evel Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 En bensinmotor kan ikke gå på diesel! 5168260[/snapback] Det er litt rart da jeg har hørt om bensinmotorer som kunne gå på "litt av hvert" 5186263[/snapback] tror du har fått i deg no bensin jeg.. tror du f eks at de ville kalt det en bensinmotor hvis den kunne gått på diesel? alle vil vel brukt diesel hvis de kunne, siden det er billigere.. 5187021[/snapback] men det er sant at bensinmotorer går på litt a vært, så det på mythbusters Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Eldre diesel er vel litt mindre kresne enn hva de nye er, som er mye mer avanserte i oppbygningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå