Gå til innhold

«Kan du ikke bare bruke den opp?»


Daniel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er litt rart da jeg har hørt om bensinmotorer som kunne gå på "litt av hvert" :whistle:

5186263[/snapback]

Da synes jeg du skal gå ut og finne deg en bensinbil, tømme tanken helt, fylle diesel og se hva som skjer. ;)

 

Edit: Blandet litt om her ja.

5186271[/snapback]

Jeg er ikke i tvil om at det skjærer seg, men at det skjærer seg med diesel når så mye annet fungerer er litt rart (feks brennevin eller bananer).

Lenke til kommentar
En bensinmotor kan ikke gå på diesel!  :tease:

5168260[/snapback]

Det er litt rart da jeg har hørt om bensinmotorer som kunne gå på "litt av hvert" :whistle:

5186263[/snapback]

 

tror du har fått i deg no bensin jeg.. tror du f eks at de ville kalt det en bensinmotor hvis den kunne gått på diesel? alle vil vel brukt diesel hvis de kunne, siden det er billigere..

Lenke til kommentar
En bensinmotor kan ikke gå på diesel!  :tease:

5168260[/snapback]

Det er litt rart da jeg har hørt om bensinmotorer som kunne gå på "litt av hvert" :whistle:

5186263[/snapback]

 

tror du har fått i deg no bensin jeg.. tror du f eks at de ville kalt det en bensinmotor hvis den kunne gått på diesel? alle vil vel brukt diesel hvis de kunne, siden det er billigere..

5187021[/snapback]

Jeg skjønner pointet... :roll:

 

*takker og bukker og går og legger seg*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Diesel fungerer slik at drivstoffet blir presset sammen i stempelet for så at dieselen eksploderer.

 

 

Satt på med en kar på fjellet en gang som merkverdig nok glemte å fylle diesel. Det man da gjorde var å pakke opp bagasjen og helle på litt whitesprit.. Skal si det ble fart i bilen da gitt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...