Damination Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Hei ! jeg kjøpte meg nylig denne blokken: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMGWB1 jeg fant ut at den ikke passet slange tykkelsen min. den er 10 mm utvendig 8 mm invendig lurer derfor på ossen overganger jeg trenger for at blokken skal passe til min slange tykkelse? tusen takk for dette ! edit: må være fra microplex.no hvem skal jeg velge?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=5470&GID=5400 Endret 10. november 2005 av Damination Lenke til kommentar
Damination Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 sry men ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 ingen som kan noe om nippler her eller ? trenger raskt svar pga kjøp av kabinett i tilleg så hello ???? sry for trippel post ! mod: slett topic når noen har svart ! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hvor brenner det? Ingen butikker som har postgang på denne tiden av døgnet uansett. Slapp av og la dem som har peiling bestemme seg om de gidder å hjelpe en som bryter retningslinjer og maser i det heletatt... -KJ Lenke til kommentar
Damination Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 sant sry bare litt gira når jeg endelig fikk rå men uansett skal ha det i baktanke neste gang ! får vell bare vente da.... takk Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 8mm, var det 1/2" ? Lenge siden jeg drev med dette. Rett meg hvis jeg tar feil. Jeg regner med at blokken din skulle passe zalman-slangene Microplex selger, og hvis det er tilfellet skulle du vel også kjøpt en 1/2"-5/16" overgang. Ikke stol på meg nå, vent til noen kan bekfrefte det eller rette på det.. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 takk ! kjøpte 4 stk sånne + lian li pc 65 så sender regning om det er feil takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå