mushi Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Alle snakker om The OC og om at det er så bra etc. Men hva handler det egentlig om? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 ok. takk, men takket være folk som ikke kan skrive ting enkelt, er jeg like langt.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Den handler om en 17 år gammel 'tøffing' fra et fattig nabolag som blir kastet ut av huset etter han og broren ble tatt i å stjele en bil. Så han får flytte inn hos advokaten sin som bor i Orange County (The O.C.), som er et ganske rikt nabolag. Der blir han kompis med advokatens sønn og de går gjennom typiske såpeserie-opplevelser. Men selv om mange av hendelsene er 'såpete' så er det og alt annet i serien utført så utrolig bra, at man tenker nesten ikke på det. Er det enkelt nok for deg? Endret 10. november 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Glem Lost, glem Prison Break. The O.C er den beste serien som går på TV for tiden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Tusentakk Scarface^ Var en sånn beskrivelse jeg siktet til Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Er det sånn serie du nesten begynner å grine av noen ganger? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Naah.. Kan ikkje huske det var spesielt trist, men det er kanskje bare meg Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg fikk tårer i øyene én gang, og vært farlig nær et par andre ganger. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Så første episode, og det fristet ikke til gjentagelse. Kun en helt ordinær serie som tar opp arven etter "Beverly Hills 90210". Men heldigvis har man hver sin smak, eller så hadde vi aldri fått serier som "Sopranos", "Lost" og "Prison Break" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 huff... Nå er jeg hekta. 4 ep på rad og jeg må HA MER! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg fikk tårer i øyene én gang, og vært farlig nær et par andre ganger. 5138587[/snapback] Jeg har fått tårer i øynene mange ganger, og en gang tror jeg ei tåre faktisk lirka seg ut av øyekroken og nedover kinnet. Det er litt flaut igrunn Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg har fått tårer i øynene mange ganger, og en gang tror jeg ei tåre faktisk lirka seg ut av øyekroken og nedover kinnet. Det er litt flaut igrunn 5141283[/snapback] *ler høyt av Olsen; peke og kalle han jente* Det står respekt av og vise følelser. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 ååh... Kunne ønske kjæresten min viste litt følelser innimellom. Griner aldri av film, emn har veldig svak psyke så kan begynne å grine av frustrasjon, en kommentar eller at jeg slår tåa mi. blir helt satt ut. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Første sesongen av The O.C må være noe av det beste jeg har sett. Sesongavsluttningen i sesong 1 var trist.. Jeff Buckley - Hallelujah og folk som forlater. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Knallserie, som sagt noe av det beste som går Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Jeg fikk tårer i øyene én gang, og vært farlig nær et par andre ganger. 5138587[/snapback] Jeg har fått tårer i øynene mange ganger, og en gang tror jeg ei tåre faktisk lirka seg ut av øyekroken og nedover kinnet. Det er litt flaut igrunn 5141283[/snapback] Jaja, mente egentlig det samme. Det teller ikke hvis den ikke renner nedover kinnet Edit: Og det er ikke flaut. Det er kult! Ikke alle som klarer å oppleve noe så mektig som å gråte bare fra film (serie...). Endret 12. november 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
si_men Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hvor mange sessonger er det laget av The O.C.? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Den tredje blir sendt i USA nå. Se her for mer informasjon (Obs: den liker ikke Opera). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Sitter og ser på mitt eksemplar av The OC Season 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå