Gå til innhold

E-post en venninne i USA fikk av eksen sin

applemania

Anbefalte innlegg

Jeg syntes at det han skrev var underholdene å lese i den forstand at jeg ikke trekker inn noen følelser for verken henne eller ham. Jeg må innrømme at jeg lo til tider, syntes han er god til å snakke for seg samme hvilket TV program han skulle ha fått med seg.

Når jeg tenker meg om, syntes jeg begge er patetiske. Hun sprer løgner, som er pur sjalusi. Han har ingen respekt for henne på den måten han trakkaserer hennes følelser. Kanskje det er en grunn til at han har mistet respekt for henne?

Utifra det jeg leser i mailen, ser det ut som han har dvelet lenge på alt han kommer ut med i mailen.

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så synes jeg det var litt vittig å lese;

Ikke fordi det var så bra skrevet, for det synes jeg egentlig ikke det var, i hele tatt, men mest fordi min syke humor tilsier at det er litt gøy å lese om andres problemer og krangler!

Når det er sagt, synes jeg personlig det er lavmål og sende sliker mailer; På den måten, mener jeg, så tolker jeg dette dithen av gutten savner jenta, og jenta har dermed "seiret en liten seier".. Han hun derimot ikke hørt noe i hele tatt..

Igjen; Det er litt lavmål å sende slike mail, da jeg mener det er veldig barnslig, men det var allikevel vittig lesning for meg, som en tilskuer! :)

Lenke til kommentar
celebrity poker er drit fett..

Folk som synes celebrity poker er "dritfett" skal være forsiktig med å kalle andre folk mammadalter... :p

og matthew perry er ikke b-kjendis takk.

5144681[/snapback]

La osss diskutere den saken om et par år. Større såpestjerner enn han har gått i glemmeboken når deres 15 minutter i rampelyset var over.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...