Gef Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Jeg syntes at det han skrev var underholdene å lese i den forstand at jeg ikke trekker inn noen følelser for verken henne eller ham. Jeg må innrømme at jeg lo til tider, syntes han er god til å snakke for seg samme hvilket TV program han skulle ha fått med seg. Når jeg tenker meg om, syntes jeg begge er patetiske. Hun sprer løgner, som er pur sjalusi. Han har ingen respekt for henne på den måten han trakkaserer hennes følelser. Kanskje det er en grunn til at han har mistet respekt for henne? Utifra det jeg leser i mailen, ser det ut som han har dvelet lenge på alt han kommer ut med i mailen. Endret 12. november 2005 av Gef Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Personlig så synes jeg det var litt vittig å lese; Ikke fordi det var så bra skrevet, for det synes jeg egentlig ikke det var, i hele tatt, men mest fordi min syke humor tilsier at det er litt gøy å lese om andres problemer og krangler! Når det er sagt, synes jeg personlig det er lavmål og sende sliker mailer; På den måten, mener jeg, så tolker jeg dette dithen av gutten savner jenta, og jenta har dermed "seiret en liten seier".. Han hun derimot ikke hørt noe i hele tatt.. Igjen; Det er litt lavmål å sende slike mail, da jeg mener det er veldig barnslig, men det var allikevel vittig lesning for meg, som en tilskuer! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Spark hun når hun ligger nede..litt av et "mannfolk" det der jah Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er forkastelig å skrive noe slikt uansett hva en person har gjort mot deg, men allikevel må jeg ærlig innrømme at det var artig lesning. Mannen fortjener "deng"! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) celebrity poker er drit fett.. Folk som synes celebrity poker er "dritfett" skal være forsiktig med å kalle andre folk mammadalter... og matthew perry er ikke b-kjendis takk. 5144681[/snapback] La osss diskutere den saken om et par år. Større såpestjerner enn han har gått i glemmeboken når deres 15 minutter i rampelyset var over. Geir Endret 13. november 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Celebrity Poker er kvalitet, for farsken. Hank Azaria var med, kan du påstå at den mannen ikke er über? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Bare vent til Sasha Gabor har vært med på celebrity poker med snabben hengende ut, da kan du i hvertfall ikke påstå at celebrity poker er for b.kjendiser *Venter spent på sasha gabor kommer med i celebrity poker* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå