Gå til innhold

E-post en venninne i USA fikk av eksen sin

applemania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg syns også denne mailen var utrolig bra... men at han fyren her er dust i huet er det jo ikke tvil om...

5137088[/snapback]

Det kan jo også hende at venninna til AnAnAs var ei skikkelig (i mange av et bedre ord) fittekjerring som virkelig fortjente det? :hmm:

5137256[/snapback]

:hmm:

....

Je.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Det kan jo også hende at venninna til AnAnAs var ei skikkelig (i mange av et bedre ord)  fittekjerring som virkelig fortjente det?  :hmm:

5137256[/snapback]

Hun har ikke gjort noe vondt mot han; han som var utro, ikke henne. Hun snakket ikke stygt om den nye kjæresten hans, hun sa bare at hun syntes jævlig synd på henne som må igjennom det samme drittet som hun gikk gjennom med han.

Hvordan vet du dette sikkert?

Jeg mener, det henger ikke helt sammen om han skal lyve i en mail han skriver til henne om ting hun gjør...

Lenke til kommentar
jeg syns også denne mailen var utrolig bra... men at han fyren her er dust i huet er det jo ikke tvil om...

5137088[/snapback]

Det kan jo også hende at venninna til AnAnAs var ei skikkelig (i mange av et bedre ord) fittekjerring som virkelig fortjente det? :hmm:

5137256[/snapback]

:!: :!: man veit jo aldri :p ... men tar Ananas sitt ord på at hun ikke er det...

Lenke til kommentar

Sorry gutter. Dette var noe av det mest patetiske jeg har lest.

"Du snakket stygt til meg, så nå skal jeg ta igjen."

"Buhu, du snakker stygt om den nye dama mi. Hun skal bli lege (når hun bare har studert medisin) og du er bare lærer, så æda bæda."

"Jeg har ingen utdannelse, men du er bare lærer, så det så. Og jeg skal begynne på jus-studiet til våren, så, og da blir jeg bedre enn deg. Og da får ikke du skli på våres kjellerlem mere..."

"Jeg foraktet meg selv, så derfor var jeg sammen med deg. Det var derfor jeg var sammen med forrige dama også. Men du har lavt selvbilde, så."

"Jeg vil ikke snakke med deg mer, (for da får jeg siste ordet), og hvis du snakker med meg skal jeg bruke det mot deg..."

Alvorlig talt. Han tilbringer tydeligvis mye tid med å se repriser på Melrose place (et sted må jo de urteite replikkene komme fra). Den fyren blir ikke rare advokaten. Jeg setter en krone på at det nærmeste han kommer en advokat er repriser på Matlock. Han begynner sikkert å synes synd på seg selv igjen når den nye dama blir lege og han flunker på jus...

Men noen synes tydeligvis at dette er stor poesi: :roll:

"Not only are you below the level of physical attractiveness I've always desired..." ("For jeg er så pen, så.")

"Not only is teaching below me, but I have learned that it is a pathetic way of life." ("Jeg gjorde det bare fordi jeg ikke har noen utdannelse, og jeg finner sikkert noen å gi skylden for det også. Bare vent til jeg blir advokat og får hovedrollen i oppfølgeren til Ally McBeal og blir rik og berømt og ikke lenger en ufaglært lærervikar. Da kan du angre da.")

"Not to be redundant, but I guess it's probably a good thing that you're pursuing a career in teaching special ed considering how bad your grammar is, you "NO" what I mean?" ("Ha ha. Jeg fant en skrivefeil i din epost, så...")

"I happen to be a lot smarter than you think. " (Kommentar unødvendig...)

"I used you, A*, and it's time for you to come to terms with that." ("Og sier jeg det ofte nok, så tror jeg på det selv til slutt.")

"So now you know the truth." ("Also known as total bullshit.")

She and I have the type of relationship you only see in movies; you and I had the type of "relationship" you would only see in Jersey. ("Og blir jeg ikke advokat kan jeg sikkert få jobb med å skrive manus til såpeoperaer.)

Nix og nei, gutter. Hvis dette er genialt er jeg etterkommeren til Shakespeare. Hils veninnen din og si "good riddance" du AnAnAs. :thumbup:

Geir :)

Lenke til kommentar

ikke verdens beste eksempel på gentleman nei :p

men ja; går ann å være så slem...jeg ba eksen min dra til helvete fordi jeg ble kvalm av henne, og at hun ikke betydde noe.

(kan jo si at etter han hu hadde vekslet mellom å dumpe meg,beholde meg i flere dager, og så si til en kamerat at hu var singel, mens hu var sammen med meg...tja..grensen var nådd da)

Lenke til kommentar
This spring when I return to school to pursue a law degree, I will never again stoop to the level of teaching. Not only is teaching below me, but I have learned that it is a pathetic way of life. Not to be redundant, but I guess it's probably a good thing that you're pursuing a career in teaching special ed considering how bad your grammar is, you "NO" what I mean?

LOL! Dette er patetisk! Minner meg om en lærer som klagde over at han måtte undervise videregående elever, når han egentlig var ment for noe større...

Jaja, jeg ser at han selger skinnet før bjørnen er skutt, og da går det sjelden bra. Han ser seg selv som overbetalt stjerneadvokat allerede, før skoleåret har begynt!

Jenta bør være glad hun er kvitt denne selvgode typen. Kanskje før man vet ordet av det så kryper han tilbake til kateteret etter at han har gjort det middelmådig i "law school".

Lenke til kommentar
Kan hun ikke lage en svarmaìl? Han skriver at han tok jomfrudommen hennes, men hun kan jo skrive at han tar feil der... han var ikke hennes første, og at hun faket hver gang, fordi han var en elendig elsker.

Det er nok noe vi gutter helst ikke vil høre :)

5136496[/snapback]

Jeg siterer omtrent Steffy når jeg sier dette:

Guttene driter vel i om hun faker, så lenge gutten får det han skal. :mrgreen:

5136520[/snapback]

It's funny how girls fake orgasms, like we care.

Eller var det "Girls fake orgasms, men fake relationships".

Ellers var det morsomt å lese, men fyren er helt klart en fettnabb.

Lenke til kommentar

omg han dær er progamer!, helten min.

men uans, tror ikke han hadde skrevet den mailen dær uten at den "snille uskyldige" veninna di hadde f.eks vært slem mot den nye dama hannes el noe. hun hadde jo tydeligvis det. hadde han sagt det face-to-face hadde hun sikkert tatt selvmord, drept ham, ringt politiet eller noe.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Hvem som i utgangspunktet var slem mot hvem her vet bare de involverte, men det gjør ikke brevet mindre patetisk. Det han skriver viser klart hvor stakkarslig han er, og det skulle slett ikke forumdre meg om han faktisk føler seg forurettet. Les litt mellom linjene så ser dere som Hilram og jeg har påpekt at dette er en mislykket noksagt av dimensjoner.

Det er i motgang du ser hva en mann er bygget av (en kvinne også), en skikkelig mann hadde aldri skrevet slikt søppel, og denne fyren har ganske enkelt demonstrert at han ikke er verd å samle på...

Og nei, jeg synes slett ikke det var hverken morsomt eller knallbra skrevet. Men i en verden hvor man kan tjene penger på å vise amerikanske B-kjendiser spille poker på norsk TV, så stilles det kanskje ikke så voldsomme krav til underholdningen. Og han får sikkert treningen med det etterhvert, enten det er han som dumper eller blir dumpet neste gang.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...