Gå til innhold

E-post en venninne i USA fikk av eksen sin

applemania

Anbefalte innlegg

Macho-Lars viser sitt sanne ansikt! (Hvilken motorsag er best, forresten?) Jeg vet ikke med de andre som har «angrepet» mailen, men jeg er sær nok til å stå bak det jeg skrev. :) Ingen jenter liker gutter som bruker mer tid på badet enn de selv uansett, så eventuelle sympatipoeng er greit uoppnåelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan hun ikke lage en svarmaìl? Han skriver at han tok jomfrudommen hennes, men hun kan jo skrive at han tar feil der... han var ikke hennes første, og at hun faket hver gang, fordi han var en elendig elsker.

Det er nok noe vi gutter helst ikke vil høre :)

5136496[/snapback]

Jeg siterer omtrent Steffy når jeg sier dette:

Guttene driter vel i om hun faker, så lenge gutten får det han skal. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Syns det var litt artig å lese alt han skreiv.

I couldn't care less what you say or think about me

skrive så mye når han ikke bryr seg. hvor mye tull skriver han når han bryr seg?

siden han føler seg så proff på manipulering så passer han kansje som advokat.

Lenke til kommentar
jeg syns også denne mailen var utrolig bra... men at han fyren her er dust i huet er det jo ikke tvil om...

5137088[/snapback]

Det kan jo også hende at venninna til AnAnAs var ei skikkelig (i mange av et bedre ord) fittekjerring som virkelig fortjente det? :hmm:

Lenke til kommentar
Det kan jo også hende at venninna til AnAnAs var ei skikkelig (i mange av et bedre ord)  fittekjerring som virkelig fortjente det?  :hmm:

5137256[/snapback]

Hun fortjente det absolutt ikke. Hun har ikke gjort noe vondt mot han; han som var utro, ikke henne. Hun snakket ikke stygt om den nye kjæresten hans, hun sa bare at hun syntes jævlig synd på henne som må igjennom det samme drittet som hun gikk gjennom med han. Denne mailen kom uten at hun hadde kontaktet han i det hele tatt, og hun har heller ikke tenkt til å svare han. Grunnen til at han kaller henne feit osv. er nok fordi han vet hun har spiseforstyrrelser og prøver å treffe henne der det svir mest. Selvfølgelig ble hun kjempesåret av mailen, men etter å ha fått høre andres synspunkter om mailen, skjønner hun at han er den som sliter, ikke henne.

BTW: Han tok faktisk ikke jomfrudommen hennes; noe han tydeligvis tror at han gjorde. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...