thomasr Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Macho-Lars viser sitt sanne ansikt! (Hvilken motorsag er best, forresten?) Jeg vet ikke med de andre som har «angrepet» mailen, men jeg er sær nok til å stå bak det jeg skrev. Ingen jenter liker gutter som bruker mer tid på badet enn de selv uansett, så eventuelle sympatipoeng er greit uoppnåelige. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Tja. Ikke godt å si hva han er ute etter å oppnå med denne mailen. Første som slo meg var at han prøvde å få henne til å hate han. Bedre å hate enn å sørge over, sier nå bare jeg. Men hvem vet, kanskje han er såret, kanskje han er en drittsekk, hvorfor skulle vi bry oss? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 For å spore helt av, jeg har en Husqvarna i garasjen som jeg er veldig godt fornøyd med. Vet ikke om LarsP kan anbefale Jonsered f.eks? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Macho-Lars viser sitt sanne ansikt! (Hvilken motorsag er best, forresten?) 5136450[/snapback] Stihl lager gode motorsager. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kan hun ikke lage en svarmaìl? Han skriver at han tok jomfrudommen hennes, men hun kan jo skrive at han tar feil der... han var ikke hennes første, og at hun faket hver gang, fordi han var en elendig elsker. Det er nok noe vi gutter helst ikke vil høre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 I tillegg til at han var for dårlig utstyrt til å kunne tilfredsstille henne skikkelig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kan hun ikke lage en svarmaìl? Han skriver at han tok jomfrudommen hennes, men hun kan jo skrive at han tar feil der... han var ikke hennes første, og at hun faket hver gang, fordi han var en elendig elsker. Det er nok noe vi gutter helst ikke vil høre 5136496[/snapback] Jeg siterer omtrent Steffy når jeg sier dette: Guttene driter vel i om hun faker, så lenge gutten får det han skal. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, hun må skrive en sang som heter FURB! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kanskje ho var et me-he som fortjente-det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kanskje ho var et me-he som fortjente-det? 5136643[/snapback] Jess, hun er jo trossalt venninna til AnAnAs. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kanskje ho var et me-he som fortjente-det? 5136643[/snapback] Jepp, vi har jo tross alt bare hørt den ene versjonen av saken... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Macho-Lars viser sitt sanne ansikt! (Hvilken motorsag er best, forresten?) 5136450[/snapback] Stihl lager gode motorsager. 5136490[/snapback] Ingenteng e som lukta av åttånitti på morran for å føla dæ mann... (overtrøtt) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sklir denne tråden mer nå så blir tråden stengt på flekken! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Kanskje ho var et me-he som fortjente-det? 5136643[/snapback] Det er min teori også. Godt skrevet var det også. Gjorde et godt poeng ut av at han er smart og kjekk, mens hun er stygg og dum. Ananas, venninna di tapte. Endret 11. november 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hahaha, kjempebra mail. 5134363[/snapback] Hehehe... LarsP i et nøtteskall! :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Seriøst gutter, slutt og prøv å score sympatipoeng fra forumjentene. Den mailen der var skambra, og det VET dere! 5136411[/snapback] jeg syns også denne mailen var utrolig bra... men at han fyren her er dust i huet er det jo ikke tvil om... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Syns det var litt artig å lese alt han skreiv. I couldn't care less what you say or think about me skrive så mye når han ikke bryr seg. hvor mye tull skriver han når han bryr seg? siden han føler seg så proff på manipulering så passer han kansje som advokat. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 jeg syns også denne mailen var utrolig bra... men at han fyren her er dust i huet er det jo ikke tvil om... 5137088[/snapback] Det kan jo også hende at venninna til AnAnAs var ei skikkelig (i mange av et bedre ord) fittekjerring som virkelig fortjente det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Godt skrevet var det også. 5136921[/snapback] Nei? Mulig jeg som er dum, men jeg fatter ikke hva som er så bra med dette oppgulpet... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Det kan jo også hende at venninna til AnAnAs var ei skikkelig (i mange av et bedre ord) fittekjerring som virkelig fortjente det? 5137256[/snapback] Hun fortjente det absolutt ikke. Hun har ikke gjort noe vondt mot han; han som var utro, ikke henne. Hun snakket ikke stygt om den nye kjæresten hans, hun sa bare at hun syntes jævlig synd på henne som må igjennom det samme drittet som hun gikk gjennom med han. Denne mailen kom uten at hun hadde kontaktet han i det hele tatt, og hun har heller ikke tenkt til å svare han. Grunnen til at han kaller henne feit osv. er nok fordi han vet hun har spiseforstyrrelser og prøver å treffe henne der det svir mest. Selvfølgelig ble hun kjempesåret av mailen, men etter å ha fått høre andres synspunkter om mailen, skjønner hun at han er den som sliter, ikke henne. BTW: Han tok faktisk ikke jomfrudommen hennes; noe han tydeligvis tror at han gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå