Gå til innhold

E-post en venninne i USA fikk av eksen sin

applemania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... atpåtil forteller han deg hvor feit og lite attraktiv du er.

5134650[/snapback]

Nettopp, men jeg må si jeg stusset litt over en del av de logiske slutningene til han typen her;

-om han har et så fantastisk bra liv, hvorfor bruker han tiden på å mase om og til ekskjæresten?

-om han var så fantastisk flink, hvorfor måtte han jobbe i flere år før han kunne begynne på universitet?

-om han kun «brukte» denne jenten når han kjedet seg må han ha kjedet seg mye, i og med at han holdt ut med henne såpass lenge som det fremgår av mailen.

Dessuten, hadde det vært litt tak i han ville han hatt vett til å bruke noen saklige språklige vendinger og grep, i stedet for den sutrete snøvlingen.

Han har sikkert et enormt behov for å vise sin voldsomme maskulinitet og staute personlighet, uten at det gjør han voldsomt unik. Jeg klarer ikke bli så voldsomt engasjert i denne saken, men jeg kan konstatere at jeg er glad for at jeg slipper å være heterofil jente, gutter er jo bare mas uansett. :)

Lenke til kommentar
... atpåtil forteller han deg hvor feit og lite attraktiv du er.

5134650[/snapback]

Nettopp, men jeg må si jeg stusset litt over en del av de logiske slutningene til han typen her;

-om han har et så fantastisk bra liv, hvorfor bruker han tiden på å mase om og til ekskjæresten?

-om han var så fantastisk flink, hvorfor måtte han jobbe i flere år før han kunne begynne på universitet?

-om han kun «brukte» denne jenten når han kjedet seg må han ha kjedet seg mye, i og med at han holdt ut med henne såpass lenge som det fremgår av mailen.

Dessuten, hadde det vært litt tak i han ville han hatt vett til å bruke noen saklige språklige vendinger og grep, i stedet for den sutrete snøvlingen.

Han har sikkert et enormt behov for å vise sin voldsomme maskulinitet og staute personlighet, uten at det gjør han voldsomt unik. Jeg klarer ikke bli så voldsomt engasjert i denne saken, men jeg kan konstatere at jeg er glad for at jeg slipper å være heterofil jente, gutter er jo bare mas uansett. :)

5134739[/snapback]

- Fordi hun han sendte mailen til vistnok prøvde å kommunisere med han.

- Utdanning koster penger, uansett hvor i verden du bor.

- Ingen kommentar :p

Og hvorfor er det galt og fortelle hvordan de ser ut etc? Det er jo hans mening uansett, og om jenta vet at det er sant selv så har han vel ikke droppet en stor bombe i hodet på henne. Om hun er så misfornøyd kan hun vel gjøre noe med det da, som trene eller noe. Men jeg vet ikke noe om hvem/hvrdan hun er :p

Lenke til kommentar

nr 1: Han skriver dette fordi han savner hun og prøver å glemme hun ved å være totalt drittsekk.

nr 2: Det er han faktisk jævli flink til - men jeg kan overhodet ikke ta det der seriøst. Hadde jeg vært hun venninna di hadde jeg hevet meg glatt over det der :).

Nr 3: De mest patetiske guttene er gjerne de som ikke klarer å skjønne at det er deres egen feil - og skriver slike mails som det der.

Nr 4: Hadde han hatt baller hadde han sagt det face to face den dagen hun slo opp - at han ikke klarer å sende annet enn en mail senere viser at han er en pingle.

Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg selvfølgelig ikke til dette konkrete tilfellet smoothie, innlegget mitt var vel mer ment som en motvekt til postene fra omtrentlig samtlige andre gutter her i tråden, som var av formen «høhø, tøff type. kan vi gå ut i skogen for å hogge trær med motorsagene våre igjen nå?», delvis fordi nyanser er sunt, delvis for å provosere (for den observante leser av mine poster: jeg har svært lite sans for både motorsager og hugging av trær som fritidsaktivitet, om dere skulle finne på å lure).

Jeg synes språket og oppbygningen vitner om en sutrete tone, han høres egentlig ut som en taper som skryter på seg alt mulig tull for å komme over at han har mistet kjæresten, i håp om at en smule ekstra testosteron skal løse problemet.

Som sagt, jeg er glad for at jeg slipper å hanskes med gutter i slike situasjoner, det har sine fordeler å være gutt selv. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke egentlig hva som var så utrolig forferdelig med denne mailen. Livet er jævlig, bli vant til det. Slikt som det her skjer ofte.. både fra jenter og gutter. Men idiotisk? Ja, absolutt! Hvorfor i det hele tatt gidde å bruke tid på å forklare hvor lite du egentlig bryr deg om en person du ikke lengre har noe som helst med å gjøre? Og unødvendig? Ja, definitivt! Hva er vitsen? Han hadde jo åpenbart fått det som han ville, så hvorfor da skrive en e-post som forklarer hvordan du ville ha det når du har fått det slik?

Lenke til kommentar

Hoi! Som tatt rett ut av en ungdomssåpe, jo! Trodde ikke disse fantes i virkeligheten, jeg? Så feil kan man ta.

Når det er sagt så klarer jeg ikke helt å ta innholdet seriøst, og det håper jeg at mottaker heller ikke klarer, da det er LANGT over en hver grense for hva man kan tillate seg å rape utav seg.

Uten å analysere e-posten noe videre så synes jeg nok at det mest av alt lukter liten tiss laaang vei...

-KJ

Lenke til kommentar
Jeg ser i hvert fall ikke hva som var så bra med den. Hvis folk synes dette er genialt så er det et tegn på at dere bør lese flere bøker, for dette var lavmål :p

5135291[/snapback]

Lese flere bøker? Jeg leser ca.150-200 bøker i året, og synes fortsatt den var genial. Er det bare jeg og et par til som ser humoren i dette?

Hva har forresten bøker med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Dette var tydeligvis en som er sur og lei seg fordi hun slo opp med han. Slenger dritt og altmulig for å såre henne slik som han muligens ble såret. Sender i tillegg brev det viser bare kor pinglete taperen var.

5136382[/snapback]

Feil quote..

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...