Gå til innhold

E-post en venninne i USA fikk av eksen sin

applemania

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne i USA som dumpet kjæresten sin for litt tid tilbake fordi han var utro mot henne mot hun han nå er sammen med. Han er den mest patetiske fyren ever. Dette er e-postenhan sendte henne:

To be frank, I couldn't care less what you say or think about me. What bothers me, however, are the out-of-line, unfounded, and most importantly, FALSE statements you have made about my girlfriend, a person you have never even met.

I no longer have any reservations about telling you how I truly feel- about you and about our "relationship." Just to warn you, the truth usually isn't pretty...

You were a space filler. Yes, better than E*, but definitely not someone I could see myself with. I didn't even introduce you to my parents until four months had passed, at which time I still didn't even introduce you as my "girlfriend." You weren't exactly the type I could bring home to Mom, or Moorestown for that matter.

During periods of self-loathing, people will usually cling to whatever they can get. First it was E* I clung to, and then it was you. Not only are you below the level of physical attractiveness I've always desired (I prefer tight stomachs to beer bellies and long, slender legs to thunder thighs), but also you are going to be a teacher. By the way, you're going to college to get a job that I've had for the past three years, WITHOUT a degree. I guess it's true what they say, "those who can't, teach." Of course, maybe you will become a successful model. I hear Layne Bryant is currently hiring. Those are your career options.

This spring when I return to school to pursue a law degree, I will never again stoop to the level of teaching. Not only is teaching below me, but I have learned that it is a pathetic way of life. Not to be redundant, but I guess it's probably a good thing that you're pursuing a career in teaching special ed considering how bad your grammar is, you "NO" what I mean?

Basically what it comes down to is that you are an out of shape special-ed major talking @#%$ on a future doctor and a future lawyer, both of whom happen to be extremely good-looking. So yeah, maybe I am vain. You didn't mince words in your last message, so I no longer feel the need to sugarcoat the truth. I happen to be a lot smarter than you think. You will never be more than a trashy Jersey-girl whose virginity I took, adding another notch to my belt. It doesn't take a genius to manipulate a girl with low self-esteem. I told you what you wanted to hear for as long as I felt necessary. You were the reliable @#%$-buddy to be turned to only in times of desperation. I let it go on for too long that last time and got used to how easy it was to just say what you wanted to hear and get whatever I wanted in return. I used you, A*, and it's time for you to come to terms with that.

So now you know the truth. You hate me, and for you I have no feelings. All I want now is for you to leave me alone and for you to stop comparing yourself to L* any way. She and I have the type of relationship you only see in movies; you and I had the type of "relationship" you would only see in Jersey.

There is nothing left to say on my part, or on yours. You need not ever speak another word to or about us. Just know this.... anything you say can and WILL be used against you from this day forward.

@#%$ you bitch,

Andrew

Er det mulig å være så slem? Hadde du klart å være så slem mot eksen din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han sa vel det han mente var sannheten. Er ikke et hyggelig brev, men er best å vite sannheten, enn at det står "im sorry, it didnt work out between us."

Han tok litt vel i da. Hadde ikke skrivd det på den måten vis jeg var han.

Hun lærte sikkert at man ikke kan stole på alle...

Lenke til kommentar
I happen to be a lot smarter than you think. You will never be more than a trashy Jersey-girl whose virginity I took, adding another notch to my belt. It doesn't take a genius to manipulate a girl with low self-esteem. I told you what you wanted to hear for as long as I felt necessary. You were the reliable @#%$-buddy to be turned to only in times of desperation.

There is nothing left to say on my part, or on yours. You need not ever speak another word to or about us. Just know this.... anything you say can and WILL be used against you from this day forward.

@#%$ you bitch,

Andrew

En i alle fall som er full i f***, jeg synes synd i denne jenten.

At noen gutter (Han er langt i fra mann i alle fall) kan utnytte jenter på den måten er på alle måter umoralsk, forkastelig og lite pent gjort. Et slikt brev er jo nesten på kanten av direkte trakasering. Jeg vet ikke hva slags ordveksling hun har hatt med han tidligere, det virker som hun har vært litt "slem", men han kunne ha spart seg for den.

Advokat my a**, håper han stryker gjenntatte ganger og har sløst bort de siste 6-7årene av sitt liv i sin beste alder.

Lenke til kommentar
Han sa vel det han mente var sannheten. Er ikke et hyggelig brev, men er best å vite sannheten, enn at det står "im sorry, it didnt work out between us."

5134385[/snapback]

Hvis sannheten er slik burde han i værtfall ha skånet henne i mot den, og at han ikke sier det face to face tyder på at han er redd for å ta det opp.

Jeg tror egentlig han bare prøver å skjule sin gamle følelser for henne siden han ble dumpet, i et forsøk på å bevare "stoltheten".

Lenke til kommentar

*Gi en trøsteklem til venninnen til AnAnAs*

Morsom mail forresten. Høres typisk ut som en som ikke klarer å glemme eksen sin. Han har nok tenkt lenge på hva han skulle si, ergo klarer han ikke glemme henne. Det vil si at han har følelser for henne og prøver nå å rettferdiggjøre sine følelser ved å slenge masse drit fordi han ikke kan få henne igjen..

:w00t:

Lenke til kommentar
*Gi en trøsteklem til venninnen til AnAnAs*

Morsom mail forresten. Høres typisk ut som en som ikke klarer å glemme eksen sin. Han har nok tenkt lenge på hva han skulle si, ergo klarer han ikke glemme henne. Det vil si at han har følelser for henne og prøver nå å rettferdiggjøre sine følelser ved å slenge masse drit fordi han ikke kan få henne igjen..

:w00t:

5134467[/snapback]

Har et par ekser som drar den der et par ganger i uka. Litt artig egentlig.

Når eksen din konstant må fortelle hvor lykkelig hun/han er i sitt nye forhold, da er han/hun ikke så lykkelig som hun vil være.

Lenke til kommentar

åh, sånne brev er så utrolig TEITE. Fikk flere slike av eksen, og jeg brydde meg ikke i det hele tatt om de. Han ville antageligvis at jeg skulle svare, noe jeg ikke gjorde...da ble han bare sintere og sintere, sendte eklere og eklere brev med trsuler og diverse...gidda faen ikke bry meg. Det er jo personen som gidder å ta seg tid til å skrive et sånt brev som sliter...ikke den som mottar det! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...