Gå til innhold

Usikker angående kjøp av ram

iStephano

Anbefalte innlegg

Hei alle, jo jeg lurer på en ting som tenker på angående ram. Fant ikke en lignende tråd så jeg lager en nye en.

Jeg driver og bygger meg en ny pc nå men er så usikker angående ram. Jeg var først ute etter OCZ 2048 for den var billig hadde gode timings. Men nå så kom jeg over en ny ram som virker lovende. Dem sier denne er spesiel laget mot ASUS A8N32 hovedkortet og vil yte rått. Det er sikkert et salgstriks å jeg er svak for sånt... hehe Så dere må hjelpe meg her ;) Den rammen er Corsair 2048 3500LLPRO og ser ut til og være riktig rask og stabil. Har ram fra denne produsenten i min pc her i dag og aldri opplevd noen problemer så da føler jeg kansje denne er riktig.

Men så er det det store problemet som alltid, lommeboka. Jeg over klokker ikke, kansje jeg prøver om 6mnd... Vil da 3500LLPRO rammen være best kjøp eller skal jeg spare 600kr og kjøpe OCZ? Blir vel fornøyd med denne og tenker jeg men vil ikke kjøpe noe til pc min som skal være en flaske hals.. Spesielt ikke ram.. Dette blir ganke dyrt og noe jeg ikke helt liker for jeg prøver og holde prise nede så godt jeg kan.

Takker om noen kan hjelpe meg her med hva jeg skal gjøre. Hva blir det beste valget for meg, mer bang for the bucks osv hehe.

Hilsen BanAnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...