Zaphon Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Som tittelen i tråden viser til, maskina stopper opp, heilt tilfeldig virker det som, med korte intervall når eg speler. Dette er eit ekstremt snodig og irriterande problem, som eg aldri har hatt før nylig. Det som skjer er at etter eg har spelt litt, og begynner å snu vinkelen rundt med musa, eller bevege meg, så stopper det opp ei lita stund, mens lyden hakker. (Som f.eks: Oh, sh-sh-sh-sh-sh-shi...) Dette problemet er spesielt klart i in-game filmer, noko som er rimeleg snålt. Eg trur ikkje det har noko med dårlig hardware/software å gjere, for eg hadde dette problemet på fleire spel, alt frå Postal 2, til Half Life 2 (Og andre Steam spel) og Black and White 2. Hakke-problemet med In-game cutscenes er spesielt merkbart i B&W2. I tillegg får eg feilmeldingar når eg installerer ATI drivere. (Eg har prøvd "With Catalyst Control Center" pakken) Og nei, eg trur ikkje dette er problemet, eg har faktisk fått det fleire gongar, men det har merkeleg nok fungert før. Her er "specsa" (som ungdomen seier det ;p) til maskina mi; ATI Radeon 9200 series 512MB RAM AMD Athlon 64 Prosessor 3200+ 2.20 GHz Endret 10. november 2005 av Zaphon Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det funker jo som regel å installere windows på nytt da, og alle drivere, hvis du vill! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Samme skjer hos meg... Veldig frustrerende. I kuttscener henger ofte lyden igjen fra forrige setning, og dette gjør at lyden hakker noe veldig.. Jeg har mer "state of art"-maskin med GeForce 6600gt, men problemet er der likevel.. Har prøvd formatering, men uten hell... Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 kan jo være kjermkortet ditt Zaphon, er jo ikke akkurat nyeste typen , har kanskje problemer med source engine? kan også kanskje være at cpuen eller skjermkortet blir for varmt. prøv å installer lyd driver på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå