Gå til innhold

N70 vs w800i

Duqe

Anbefalte innlegg

Er mest opptatt av å ta bilde og evt. filming på fester. Vet at begge har disse funksjonene og w800i tar bedre stillbilde men n70 filmer bedre (ikke sant?)

Lurte også litt på hva en symbian telefon egentlig er?

Noen som vet hvor jeg kan se et eksempel av videosnutt til en w800i?

Btw det er ikke grense hvor lange videosnuttopptakene kan være på begge telefonene vel?

Det ble en del spørsmål... men takk for all svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men til syvende og sist hvilken telefon bør jeg kjøpe, hører at det er mange som er fornøyd med w800i, men n70 derimot også en favoritt kandidat og fått gode anmeldelser.

5139504[/snapback]

Som sagt så har du nesten ubegrensede muligheter med en N70. Du kan laste ned hundrevis ( tusenvis) av programmer til den. Så er jo en mye mer avansert telefon i så måte.

Lenke til kommentar
Men til syvende og sist hvilken telefon bør jeg kjøpe, hører at det er mange som er fornøyd med w800i, men n70 derimot også en favoritt kandidat og fått gode anmeldelser.

5139504[/snapback]

Som sagt så har du nesten ubegrensede muligheter med en N70. Du kan laste ned hundrevis ( tusenvis) av programmer til den. Så er jo en mye mer avansert telefon i så måte.

5139581[/snapback]

Men hva med om jeg er mest opptatt av en mobil som er kjapp, tar bra stillbilde og videoopptak?

Endret av duqe77
Lenke til kommentar

Hører ikke hjemme i dette forumet - flyttes.

Hadde du lest "hjelp jeg skal ha ny telefon"-kategoriens mal (link i min signatur) så ville du ha lært at symbian er:

Symbian: Et dedikert operativsystem for mobiltelefoner (som Windows/MacOS er for PC) eid og utviklet av Nokia, Ericsson, Siemens, Samsung, Panasonic og Sony Ericsson. Har to kjente grensesnitt, UIQ og Series60. Symbian åpner for en felles plattform for utviklere og gjør at man kan få tak i utrolig mye nyttig; og unyttig programvare til mobilen. Alt fra Office, Opera, Mp3 spiller, videospiller til fjernkontroll, nesten alt finnes. Her er til den tid en link til et tråd som omhandler temaet ”Hva er symbian”

;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...