Mr.PK Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Dette er en tråd der alle som har lyst å se et Kg7 kort bli knust med slegge og brent opp til null og niks kan vise interesse. Jeg har hatt dette kortet i 3 måneder og det har ikke vert annent en feil på det siden dag 1. Derfor lurer jeg nå på om det er noen som vil se at jeg knuser det med slegge og andre utenklige ting. Om nok personer svarer skjer det nok innen nermeste framtid. :smile: Mvh Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 du hakke lyst til å dele med oss HVA som er problemet ditt da kanskje ? ~~ Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Plutselig så bare dødde dataen min..fant ut det var Abit KG7 RAID sin feil, ja..sendte det inn til Komplett og fikk nytt Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 hva som er galt med meg? :smile: heeh neiss... bare det at pga det ***** kortet har jeg ikke hatt data på 3 mnd så.. men nå har jeg Gigabyte kort! beste jeg har hatt på lenge. så.. nå er det ikke noe galt med MEG lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå