Islanbadsj Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har akkurat fått ny PC. Har monterta alt rett (Så vidt jeg vet). Første gang jeg trykket på start knappen startet viftene å spinne så vidt i rundt, men ingenting skjedde. Når jeg prøvde å skru den av gikk det ikke før jeg skrudde av bak på PSU. Neste gang jeg prøvde skjedde absolutt ingenting, prøvde ett par ganger til, men forsatt null respons. Trenger seriøst hjelp! Asus A8N sli HK AMD 3200+ venice OCZ 2048 mb ram PC-3200 Seagate 250GB sata hdd NEC 3420A dvd brnner Gainward nVidia 7800GT CM stacker MIST 500w PSU Er det mer dere lurer på er det bare til å spør. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Sjekk at du har satt rammet riktig, har ikke tid til å sjekke men mener å huske at den rammen er 2 matchede? right? det er ikke likegylding hvilken DIMM du bruker, les boka til HK lykke til edit: dessuten kan du jo sjekke at du har fått i alle de føkka extra kontaktene som har kommet de siste åra, en fin grunnregel er at alle de kontaktene på HK som ser ut som noe strøm greier skal det noe i XD Har den mist forsyninga selv og mener den har alle kontakter du trenger! Endret 10. november 2005 av SirAmp Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Har greidd å få liv i PC-en nå, eneste problemet er at det står at sjermen ikke har noe signal. Har sjekket at kabelen står skikkelig i. Viften på sjermkortet fungerer. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har greidd å få liv i PC-en nå, eneste problemet er at det står at sjermen ikke har noe signal. Har sjekket at kabelen står skikkelig i. Viften på sjermkortet fungerer. 5134686[/snapback] Har _akkuratt_ det samme problemet som deg, men sitter uten løsning, så jeg håper virkelig på at noen har en lur ide eller to Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Husker at en kamerat hadde akkurat det samme problemt, men tror ikke det var han som fikset det. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har greidd å få liv i PC-en nå, eneste problemet er at det står at sjermen ikke har noe signal. Har sjekket at kabelen står skikkelig i. Viften på sjermkortet fungerer. 5134686[/snapback] Har _akkuratt_ det samme problemet som deg, men sitter uten løsning, så jeg håper virkelig på at noen har en lur ide eller to 5134706[/snapback] hva har du av HW da? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495109 står litt her.. ellers har jeg 2x 512 ram brikker ddr2, diverse sata disker osv.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Har akkuratt samma problemet også... har bestilt ny PSU da.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=494935 Endret 10. november 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå