janfredrik Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei. Har et lite irriterende problem her. Når hustelefonen ringer, og jeg tar den så kutter internett ut, og kommer tilbake 30 sek etter jeg har lagt på. Dette er vel ganske merkelig? Noen tips? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du har ikke koblet telefonen på et filter som skal følge med ADSL'en Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det er ikke så merkelig, for antageligvis har ikke du koble på splitteren som fulgte med ADSL pakka di. Uansett hvilket tlf uttak du kobler splitteren til, så må adsl kobles på den, og ALLE telefoner ut fra tlf på splitteren igjen! Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det er også viktig å koble splitteren rett. Vet at noen splittere har hatt uklar merking slik at noen har koblet tlf i linje-inngangen og omvendt. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har du flere uttak i huset med telefon i ? Samme problemet hadde jeg. Jeg løste problemet med og ta vekk en andre telefonen og bare bruke 1 telefon i splitteren. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Jo, men det har funka greit i 3 år, men har begynt nå i det siste, så jeg sjekker om ledningene er koblet orndtlig i senere.a Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Snakker vi vanlig hustelefon ja, ikke IP-tlf.? Kansje det er noe i sentralen.? Mange som har fått adsl i d siste eller slike ting... (bare forslag som ikke er nevnt) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Jo, har fått mail om at de holder på å jobbe her. Men ikke noe om telefonen som stod der. Har vanlig hustelefon ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå