egOIst Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Er det noen som har erfaring med UV Grønt plexi glass? Hvis det er noen som har så hadde det vært fint med et bilde... Det jeg tenker på med erfaring er om det er noe ''pent'' eller om det bare ser ut som en lysende evt. sidedør? mvh Arne Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Er det noen som har erfaring med UV Grønt plexi glass? Hvis det er noen som har så hadde det vært fint med et bilde... Det jeg tenker på med erfaring er om det er noe ''pent'' eller om det bare ser ut som en lysende evt. sidedør? mvh Arne 5133851[/snapback] Sjekk workloggen min i signaturen, der skal du nok finne noen bilder... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ta en titt i Caliber sitt prosjekt Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Skal denne posten ligge her da? Trur den skal i casemod-kategorien? Men se på Caliber sitt prosjekt Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Ja, nice prosjekt du har der Caliber... Takker... Fikk et innblikk der ja... Dj Ovin, den ligger jo i casemod-kategorien? eller var det worklogs du tenkte på? Jeg tenkte den passet best her... Men men Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Oj shit! Trudde det var i worklogs jeg.. hehe, men da er det jo greit da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå