McMuffin Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Skal lage et trekabinett til pc'en min, evt med en dør med plexi. Noen som vet hva slags tre det er best å bruke, og hvor jeg får tak i det? PS: Vil ikke blakke meg... Dessuten trenger jeg noen tips om hvordan jeg kan lage en enkel dørmekanisme.... Please, hjelp en n00b..... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 MDF-plater eller kryssfinèr er anbefalt. Er ikke så forferdelig dyrt. Dørmekanisme? Automatisert, elektronisk, mekanisk døråpner? Om det er det du mener kan jeg bare si at det er et spørsmål som ofte dukker opp. Det er vel ikke så forferdelig lett, men søk på "case mod mars city" på google å finn fram til en worklog i et forum. Et eller annet sted i den workloggen finner du bilder og litt forklaring tror jeg av hvordan han brukte en CD-ROM motor for en mindre greie. Men du skal ha litt kunnskaper. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Byggmakker om du har det i byen? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg har festet døren i kabinettet mitt med hengsler. Synes det er en enkel og grei måte å gjøre det på. Link til worklog i signatur. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ja, helt enig der. Kan jo bruke de type hengslene som ofte brukes på kjøkken som gjør at døra lukker seg automatisk når du presser døra litt inn. Vet ikke om det er noe vits, men er jo en tanke. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Noen som vet hvilke skruer det er best å bruke til kabinettet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Du kan bruke umbracoskruer! Finnes på clas ohlson (tror jeg) og biltema, bare å søke deg fram egentlig. Ser veldig tøft ut gjør de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå