Guggelibu Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 hvor lang levetid er det på dem? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Vapo LS bråker vel ikke for mye til å ha på LAN, vel? hvis jeg har på "Low"-effekt? håper det går. . . ellers må jeg nesten droppe det, og det har jeg absolutt ikke lyst til Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 vanlig vaselin fungerer også utmerket for å forhindre kondens.. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 bestillte alt sammen for 3 dager siden. . . vapochill også nå sitter jeg nå her og er dritnervøs over den optyen. . . 170. . . jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre hvis jeg ikke får den Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 nå ser det ut som om det tar litt tid før skjermkortet kommer også 2. januar skal de få det inn. . . ubekreftet Lenke til kommentar
smy Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 hm enst minus som jeg ikke liker at kompressor på ls bråk en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå