Gå til innhold

VapoChill LightSpeed erfaringstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vapo, de temps du har i sig, er det evap eller cp u core?

Bråker den virkelig så mye som 80db?

5168786[/snapback]

Heh.. Nei de bråker ikke så mye. Les helt nederst på PDFèn så ser du set db nivået som vi vil oppfatte det som. Muligens litt høyere siden det er veldig populært å oppgi lavere db enn det som egentlig er tilfelle. Hvor mye bråker din Vapo?

Lenke til kommentar
Synes ikke det er noe spesielt slit med fasekjøling jeg, bare det at det er så forferdelig tungt :p Tror ikke det har noe å si hva slags kabinett du har, bare det er passe stort.

5169271[/snapback]

jeg mente når du skal skru den fast og alt det der i starten. . . de sleit skikkeli med en som begynte på P-ett eller annet. . .

ENDELIG HAR JEG FÅTT INTERNETT TILBAKE!!

Jeg mekka på maskinen på fredag og satt inn ny kjøling til cpu og da jeg startet opp var internett-kortet borte(har ISDN, men får snart ADSL2 gratis i ett år!! :D )

Lenke til kommentar
Prometeia? Overklokking.no sin test du tenkte på? Om de har testet den da, uansett kan du jo lese testen deres av vapo ls istedet?

5186223[/snapback]

ja, prometia var det! jeg leste vapo ls også, men jeg tror det var ganske mye bråk av den også. . . husker den ikke så godt :blush:

Lenke til kommentar

jeg bestiller 95% sikkert i overimorgen eller dagen etter. . . da blir det seff en vapo med i den pakken :cool:

jeg skal prøve å legge ut litt bilder og sånt om hvordan det var å installere den og andre ting. . . og husk at jeg sa "skal PRØVE å legge ut bilder", og ikke "skal legge ut bilder", for det er slett ikke sikkert at jeg kan gjøre det for denne "reply"-tingen er helt helt syk! :cry:

Lenke til kommentar
Husk og kjøp dieelektrisk fett og fyll opp sokkelen og rundt, samt på baksiden.. Dette for å hindre kondens skader. (pinneråte)

5243756[/snapback]

Hvor får jeg kjøpt det? komplett? trodde alle "suppene" som en her på forumet kalte det for, fulgte med. . . :dontgetit:

finnes det en guide for hvordan jeg gjør det? den linken du(?) viste her på denne topicen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...