Guggelibu Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 hmm.. tenk deg en av de værste 120mm viftene.. pluss at du hører den grope duren fra kompressoren.. i db vet jeg ikke. 60 kanskje? edit: mulig det er en slik silent mode, men det er jo litt bortkastet på noe slikt. 5144027[/snapback] bråker den så mye?? Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noise Level Anbefales:Vapo LS test på Overklokking.no Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vapo, de temps du har i sig, er det evap eller cp u core? Bråker den virkelig så mye som 80db? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Noise Level Anbefales:Vapo LS test på Overklokking.no 5168739[/snapback] er det like mye slit med VapoChill LS som det tydeligvis var for dem med Prometia?? Og er det mye bedre med et Lian-Li kabinett, eller er ikke det så viktig? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Synes ikke det er noe spesielt slit med fasekjøling jeg, bare det at det er så forferdelig tungt Tror ikke det har noe å si hva slags kabinett du har, bare det er passe stort. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vapo, de temps du har i sig, er det evap eller cp u core? Bråker den virkelig så mye som 80db? 5168786[/snapback] Heh.. Nei de bråker ikke så mye. Les helt nederst på PDFèn så ser du set db nivået som vi vil oppfatte det som. Muligens litt høyere siden det er veldig populært å oppgi lavere db enn det som egentlig er tilfelle. Hvor mye bråker din Vapo? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Synes ikke det er noe spesielt slit med fasekjøling jeg, bare det at det er så forferdelig tungt Tror ikke det har noe å si hva slags kabinett du har, bare det er passe stort. 5169271[/snapback] jeg mente når du skal skru den fast og alt det der i starten. . . de sleit skikkeli med en som begynte på P-ett eller annet. . . ENDELIG HAR JEG FÅTT INTERNETT TILBAKE!! Jeg mekka på maskinen på fredag og satt inn ny kjøling til cpu og da jeg startet opp var internett-kortet borte(har ISDN, men får snart ADSL2 gratis i ett år!! ) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Prometeia? Overklokking.no sin test du tenkte på? Om de har testet den da, uansett kan du jo lese testen deres av vapo ls istedet? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Prometeia? Overklokking.no sin test du tenkte på? Om de har testet den da, uansett kan du jo lese testen deres av vapo ls istedet? 5186223[/snapback] ja, prometia var det! jeg leste vapo ls også, men jeg tror det var ganske mye bråk av den også. . . husker den ikke så godt Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 jeg bestiller 95% sikkert i overimorgen eller dagen etter. . . da blir det seff en vapo med i den pakken jeg skal prøve å legge ut litt bilder og sånt om hvordan det var å installere den og andre ting. . . og husk at jeg sa "skal PRØVE å legge ut bilder", og ikke "skal legge ut bilder", for det er slett ikke sikkert at jeg kan gjøre det for denne "reply"-tingen er helt helt syk! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Så på en sånn en på digital impuls for noen dager siden. Syntes den bråkte overraskende lite...Kan ha noe med at var i en butikk, men uansett for bråkete til å ha på gutterommet. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) for bråkete til å ha på gutterommet. 5200813[/snapback] heldigvis har jeg den i kjelleren på datarommet Endret 24. november 2005 av Guggelibu Lenke til kommentar
haakie Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Litt ot, men du burde skifte signaturen din drastisk guggelibu, fire linjer max... skynd deg før en admistrator kommer... Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Litt ot, men du burde skifte signaturen din drastisk guggelibu, fire linjer max...skynd deg før en admistrator kommer... 5207551[/snapback] takk for tipset har fikset det nå Endret 27. november 2005 av Guggelibu Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har problemer med kontoen, så jeg får ikke bestillt ennå. . . Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har problemer med kontoen, så jeg får ikke bestillt ennå. . . 5227901[/snapback] Lag deg en ny.... Venter spent på bilder og gode klokker... Hvilken Cpu har du? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) denne har jeg funnet ut at jeg bare dropper Endret 10. desember 2005 av Guggelibu Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 jaja. . . det går nå framover med den kontoen. . . det er firmaet sitt. . . mitt firma, altså, og jeg får ikke tatt ut av kontoen uten å ha sent firmaatest. . . jeg har gjort det, men det tar altså litt tid før den kommer tilbake Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Husk og kjøp dieelektrisk fett og fyll opp sokkelen og rundt, samt på baksiden.. Dette for å hindre kondens skader. (pinneråte) Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Husk og kjøp dieelektrisk fett og fyll opp sokkelen og rundt, samt på baksiden.. Dette for å hindre kondens skader. (pinneråte) 5243756[/snapback] Hvor får jeg kjøpt det? komplett? trodde alle "suppene" som en her på forumet kalte det for, fulgte med. . . finnes det en guide for hvordan jeg gjør det? den linken du(?) viste her på denne topicen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå