Gå til innhold

VapoChill LightSpeed erfaringstråden

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg så den cpu-kjølern på komplett og fikk helt hakeslepp når jeg så hva folk hadde skrevet om den!

Jeg har en Pentium 4 3ghz som jeg sjører på 4.5ghz uten problem.. ligger på -29 ved full load, anbefales på det sterkeste!

overklokket 50% og ligger på minus 29 grader! :dribble:

Jeg vurderer å kjøpe den der, og lurer på om noen her har noen erfaringer med den. . .

Siden den er ganske dyr tipper jeg at det ikke er særlig mange som har prøvd den, men det kan jo hende at noen har det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke vapo ls, men noe lignende. Ligger på ca. minus 25 idle uten skikkelig kjølepasta :blush:

Om det er verdt pengene kan diskuteres, du får mye morro for de pengene! Men synes du det er morro å klokke (langt) så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe den :)

5133872[/snapback]

det var jo bra å høre at noen syntes det er verdt de 5-6000 kronene det koster :D

er det den greia du får på 3dfxcool, eller hva nå den sida heter fornoe. . . den der MachGT?

Lenke til kommentar
Har ikke vapo ls, men noe lignende. Ligger på ca. minus 25 idle uten skikkelig kjølepasta :blush:

Om det er verdt pengene kan diskuteres, du får mye morro for de pengene! Men synes du det er morro å klokke (langt) så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe den :)

5133872[/snapback]

det var jo bra å høre at noen syntes det er verdt de 5-6000 kronene det koster :D

er det den greia du får på 3dfxcool, eller hva nå den sida heter fornoe. . . den der MachGT?

5133989[/snapback]

Nei, den jeg har er hjemmebygd, av KEB aka Overklokk.

Lenke til kommentar
Nei, tror ikke det. Vet ikke hvorfor det er slik (spesielt ikke med slike ting), men sykkeldeler er jevnt over dyrere hvis du skal ha de i svart kontra sølv vertfall.

5155135[/snapback]

Det er jo skikkeli idiotisk hvis det er likens, bare andre farger! Og jeg syntes den som er sølv/hvit er finest!

Btw, Norek og komplett er vel samme butikken sånn omtrent? Norek er for litt mer sånn "bedriftskunder"?

5155135[/snapback]

Ja, det har du rett i! :D Har en liten bedrift som jeg surrer med, og jeg får jo uten moms siden jeg har over 50,000 i omsetning :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...