son Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har tenkt å kjøpe meg en ny spill PC! først tenkte jeg å sette sammen min egen, men så fikk jeg øye på HP Pavilion w5296. noen som har prøvd og kan anbefale denne pcn? tenker først og fremst på pris/ytelse. http://www.hardware.no/nyheter/hele_maskin...r_pengene/20845 Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det er en fin PC, værtfall på papiret, men HP+kjøling har vel ikke vært så bra de siste årene? Lenke til kommentar
[dtb]Vandal Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Dette ER en finfin PC ja! Regner med at flere får testet denne, og lagt ut sine erfaringer på forumet. Komponentmessig ser det meget bra ut!! Og ytelse på 8000 i 3Dmark tilsier at hastigheten også er rå. Pris/ytelse = bedre enn noe annet på markedet akkurat nå.. HP + kjøling ser jeg ikke på som noe problem, det er 3 års garanti.. Og viftene kan du jo skifte ut selv hvis det blir for galt? Vandal Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tenker mest på kabinettets termiske egenskaper, ikke viftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå