Gå til innhold

gaming pc til max 8000,-

Anbefalte innlegg

Ser greit ut, men ville heller gått for et X800Pro http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d5992&plid=5992

Vertfall hvis gutten liker å overklokke er dette et mye bedre alternativ siden det kan flashes til et x800xt (med god kjøler vil han muligens nå PE innstillinger!) Kortet er uansett mye bedre en 6800 vanilla...

5136100[/snapback]

Nå vet ikke jeg hvor du har lest hen, men etter det jeg har hørt så er X800Pro laserkuttet, dvs, de siste 4 pipelinesene er umulig å låse opp (som sagt, etter det jeg har hørt fra mange).

Han pm' meg og spørte om jeg kunne lage en pc til 7000kr :)

5136122[/snapback]

Mener du at det oppsettet der koster egentlig over/tett opptil 7000kr?! Det er det ikke verdt.

5136131[/snapback]

Det er sant at vanlige x800pro kort er laserkuttet, men her er det snakk om et VIVO kort, dvs ikke laserkuttet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er det du prater om ditt fjortistroll? :p

Han sendte en PM til meg og spurte om jeg kunne lage et oppsett for han for max 7000kr. Og jeg lagde et oppsett til litt under 6878kr.

Og jeg tror ikke du tenker helt klart hvis det er ok å kjøpe alt fra forskjellige steder. Da blir det jo utrolig mye frakt og betale, ikke lurt!

Så jeg har valgt shg.no som stedet der delene blir kjøpt fordi det er det billigste og beste stedet for øyeblikket.(hvis han skulle bestilt de samme delene fra foskjellige steder hadde det nok vært oppimot tusen-lappen bare for frakt!)

EDIT: jeg ser at du har laget et oppsett som koster 6407kr, men hvis du kjøper til den prisen så må du bestille fra mange steder, og da blir frakten skyhøy og hopper 

langt over 7000kr som er max prisen!

5137205[/snapback]

Nei, fraktkostnadene blir ikke så høye... ^^

Totalen for mitt oppsett blir 6782kr, og alle delene kan bestilles fra shg.no og psdata.no :thumbup:

Ojsann, klarte nettopp jeg å sette sammen en billigere OG bedre maskin? Ja sannelig, ha-haha.

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...