Baba2 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei! Jeg har en acer laptop som jeg hadde kansje tenkt til å selge hvis jeg fikk en god pris for den. Acer Aspire 1522lmi Da skal jeg starte med spesifiksjoner: AMD Athlon 64 processor 3000+ 15,0 xga TFT LCD Nvidia Geforce FX 5700 64mb 40gb harddisk DvD brenner (DvD -/+ RW) 512 mb ram Trådløs internett Minne kort leser (mmc/sd/sm/md/ms pro) S-Video utgang Infrarød Den er ca 3-4 måneder gammel. Batteriet ikke brukt så mye. Hva tror dere en en pris jeg kan få solgt denne for?? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 du for kanskje solgten til en 6-7000 kr, bra pc, men de fleste selger bærbarene nå idet siste, fordi dem skal ha bedre bærbar, kjenner du en som er intersert så selger du for 7000 kr, skal du selge den på qxl,bruktmarked eller finn, så ville jeg satt litt billig på førsten, så ser du hvor populær du blir.. blir du mer populær så selger du for høyere pris:) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg hadde ikke gitt mer enn 5000 for den der. Dårlig batterilevetid, liten harddisk og ikke allverdens oppløsning på skjermen. Skjermkortet er heller ikke topp. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 HEi! Hmm... tror dere at jeg ikke kan få solgt den for noe mer.. Samma det da bare beholder jeg den fordi jef er jo ganske fornøyd med den fra før av"22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå