Jan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg har sverget til windows 2000 pro. Min nåværende laptop skal skiftes ut og jeg trenger visstnok XP på grunn av drivere. Så er det mulig for meg å oppgradere fra 2000 pro til xp pro? Da sparer jeg meg 1362,5 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, du kan oppgradere fra 2000 til XP Pro. http://www.microsoft.com/norge/windowsxp/p...buy/matrix.mspx Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Snodig, leta som en gal mann på siden. Tusen takk. Hvordan går jeg fram med en oppgradering? Er det bare å skrive den gamle koden ved installering av xp? Eller må den aktiveres for bruk først? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Så vidt jeg vet må du enten oppgradere med versjonen du oppgraderer fra allerede installert på maskinen, eller hvis det er en nyinstallasjon blir du bedt om å putte inn W2000 CD'en for å verifisere at du har versjonen du oppgraderer fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå