hitokiri Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det nærmer seg lansering av Norges tredje 3G-nett. I desember slipper Nordisk Mobiltelefon sitt nye nett, og skal tilby mobilsurfing til fastpris. Les mer Lenke til kommentar
oddity Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) CDMA? Betyr det at vi endelig kan kjøpe telefoner fra øst (f.eks noen av de som har vært ukens flørt her på amobil) og bruke dem i norge? Edit - Sånn som denne http://www.amobil.no/artikkel/20711 Endret 11. november 2005 av oddity Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg må innrømme at jeg ikke vet om det kan være noen ørsmå forskjeller som gjør at det ikke kan virke. Meeen, jeg håper vi kan bruke de fancy telefonene fra øst det er vel evdo som er standarden, siden det er snakk om 2,4 Mbit. Mye stilige telefoner der ja Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Uten at jeg er 110% sikker, så vil jeg si at telefonene fra asia går på andre frekvenser, i 2000MHz-området skulle jeg tro. Men det spørs jo om norske forhandlere vil begynne å selge CDMA nå. Det hadde jo vært toft. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 angående telefonene så står det hele på om nmt legger seg på en amerikansk linje hvor telefonen har simkortbrikken bygges inn i telefonen heller den slik det er vanlig med på gsm og umts nettet. det kan virke som dem vil gjøre det slik siden dem snakker om hva telefoner de ønsker å slippe inn på sitt nett og at dem lager egne telefoner nåja, tror nok jeg kommer til å bruke gsm for telefoni og dette for nettet. har ett modem liggende å vente på meg som jeg skal hente i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg