jokke@articom Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei jeg lurer på om det er noen som vet hva kommandoen for å løse ut, og lukket cd-rommen i ms-dos? og eventuelle andre triks. hadde blitt veldig glad På forhånd takk Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei jeg lurer på om det er noen som vet hva kommandoen for å løse ut, og lukket cd-rommen i ms-dos?og eventuelle andre triks. hadde blitt veldig glad På forhånd takk 5133366[/snapback] For å løse ut CD-plata i DOS så må du bruke et program som heter CD-TOOLS (enkle måten) eller så må du bruke noen interrupt calls å "snakke" med CD-ROM driveren via MSCDEX eller noe. Jeg har desverre ikke programmert i DOS så dette har jeg ikke noe videre kjennskap om. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Litt OT: For å løse ut? Høgreklikke på stasjonen - løs ut, funker no greitt det. Men er det nokon som veit korleis ein får drevet til å gå inn? Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) med dos mener han vel kommandolinje, ikke noe grafiskbruker grensesnitt å klikke på. Skal vel lage et morsomt .bat skript har desverre ikke peiling på hvordan du løser ut Endret 6. desember 2005 av ^aM^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå