TheOats Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Skjermene på den fårgje DSen var litt mørkere nederst, og den nye er litt mørkere på et felt i venstre hjørne på den nederste skjermen og den øverste har også et lite mørkt felt i det venstre hjørnet nede. Er det noen med DS som har noen erfaringer?? Endret 14. november 2005 av The O Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ut i fra det du skriver der så skulle eg vel tro at noe muligens var galt med din DS. Ein skulle vel tru at disse skjermene skulle vere ganske like for å gi ein optimal opplevelse? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ut i fra det du skriver der så skulle eg vel tro at noe muligens var galt med din DS. Ein skulle vel tru at disse skjermene skulle vere ganske like for å gi ein optimal opplevelse? 5153083[/snapback] Trodde også det så jeg må kansje gå til elkjøp og bytte. Kansje elkjøp har oppbevart de dårlig, kanskje de har ligget kalt eller inntil noe magnetisk? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Aldri merket noe forskjell selv... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Aldri merket noe forskjell selv... 5155780[/snapback] Men vist du undersøker skjermene er de da helt gjevnt opplyst og/eller gjevne i fargene? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hm.. ja. Faktisk så er den litt mørkere i venstre kant. Aldri lagt merke til det før... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hm.. ja. Faktisk så er den litt mørkere i venstre kant. Aldri lagt merke til det før... 5156762[/snapback] Akurat! Det er dårlig synes jeg, kansje jeg er pirkete, men det er der og det irriterer meg. Det minsker kvalitetsfølelsen. Tror jeg skal bytte en gang til. Det var som sagt ikke likt misfarget. Foresten så var jeg inne på nintendo sine sider og derfra sendte jeg en mail om dette til dem, venter på svar. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Heh... vel. Det er ikke akkurat noe du legger særlig merke til når du spiller. Tro meg! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Heh... vel. Det er ikke akkurat noe du legger særlig merke til når du spiller. Tro meg! 5157048[/snapback] Nei det er sant, har 42 stjerner på Super Mario 64 DS, men når jeg ser etter så er det der og jeg blir irritert. Nintendo er jo tross alt et seriøst selskap, så da ville det være rart vist de er slik fra fabrikken. Så jeg tror det er elkjøp sin feil. Jeg har betalt for en DS og ikke en litt redusert DS som ikke holder samme standar som var ideen hos Nintendo. Det er en prinsip sak. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du blir for fort irritert Tror nok du ikke vil få en DS som er noe bedre, men du kan da prøve. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Du blir for fort irritert Tror nok du ikke vil få en DS som er noe bedre, men du kan da prøve. 5157145[/snapback] Hehe :!: Ikke irritert men frustrert. Off topic: Vilket spill anbefaler du mest, gjerne av spill som kommer somser ut som fete spill. Har Mario 64DS og Nintendogs. Ps: nintendogs var lite engasjerende og kjedelig synes jeg. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Akkurat nå, og hvis lommeboken var stram, så ville jeg ventet på Mario Kart. Virker som det blir direkte vidunderlig. Tror også Tony Hawk kan blir rimelig bra. Ellers er de beste spillene, av de jeg har prøvd, Advance Wars, Castlevania, Phoenix Wright og Another Code, i tillegg til de du har. Hva gjelder skjermene, så stemmer det at de kan være noe mørkere ut mot kantene. Litt synd, men ikke noe som skader spillopplevelsene på noe tidspunkt. Edit: Og Meteos, selvsagt. At jeg kunne glemme det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 De aller største spillene til nå etter min mening er: - Castlevania Dawn of Sorrow - Advance Wars: Dual Strike - Meteos De som kommer November 200518 - Tony Hawk's American Sk8eland (Activision) Online 25 - Mario Kart DS (Nintendo) Online 25 - Sonic Rush (SEGA) 25 - Kirby: Power Paintbrush (Nintendo) Januar 2006 27 - Mario & Luigi : Partners in Time (Nintendo) Februar 2006 xx - Viewtiful Joe: Double Trouble (Capcom/Nintendo) Mars 2006 10 - Phoenix Wright: Ace Attorney (Capcom/Nintendo) 17 - Worms (THQ) 31 - Animal Crossing: Wild World (Nintendo) Online xx - Trauma Centre: Under the Knife (Nintendo) xx - Harvest Moon (Marvelous/Rising Star Games) Online 1 kvartal 2006 xx - Metroid Prime Hunters (Nintendo) Online Mario Kart DS er vel den aller største tittelen i år. Lanseringen er i slutten av neste uke. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Mario kart ds <3.. Har anskaffet meg trådløs ruter hovedsaklig pga d <3 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Det blir nok Mario Kart DS på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå