Toriam Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 OS: win xp x64 cpu amd 4400+ x2 HK asus a8n sli premium med bios 1009 ram crucial balistix 2x 1 gb Jeg fikk min andre crucial balistsix 1 gb i posten idag. Stappa den oppi og fyrte opp. Det starta med knallsvart skjerm... Med det mener jeg at jeg ikke fikk bile i det hele tatt Så fant jeg ut at den nye brikka var i feil slot og satte den oppi, fyrte opp igjen. Post gikk fint, winxp is loading skjermen ok, bang tilsynelatene frys og svart skjerm. Etter etpar minutter så kom den inn i windows og med en gang den gjorde det så restarta pcen. Tok ut den nye brikka og returnerte til slik det var før idag med samme resultat. sikker modus er det samme. Jeg fikk akurat nok tid til å trykke start->settings->control panel->system før det tryna igjen. Så nå er jeg nokså varm og lurer på om dette er en OS ting, ram ting, HK ting osv osv. Biosinstillingene er satt til standard, 400 mhz 128 bit dual channel Det er den eneste pcen jeg har så jeg trenger virkelig hjelp til å få denne kassen opp å gå igjen. Den gikk som ei klokke med ei brikke frem til jeg skrudde den av for forhåpentlig vis ikke siste gang. Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hmmm, har hatt det sammen problemet men da var det noen drivere eller no sånt som var problemet. pcen starta men rebootet etter ca et halvt minutt. måtte ta en systemgjenoppretning. Du kan jo prøve det samme, og starte pcen i safemode, ved å trykke f8 under oppstart. Lenke til kommentar
Toriam Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 hmmm, har hatt det sammen problemet men da var det noen drivere eller no sånt som var problemet. pcen starta men rebootet etter ca et halvt minutt. måtte ta en systemgjenoppretning. Du kan jo prøve det samme, og starte pcen i safemode, ved å trykke f8 under oppstart. 5137230[/snapback] Det var det jeg gjorde, tok bare etpar sekunder mer før den restarta. Ringte til komplett og de mente rammen var dau, så nå må jeg være uten pc i en uke! *uffe seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå