Wizendraw Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei! Jeg er veldig ny innen bildebehandling, men går GK medier, så jeg har jo fått med meg litt. Saken er den at jeg fikk tilsendt en tegning som en bekjent hadde tegna, som var tiltenkt bandet jeg spiller i. Så jeg fant ut at jeg fikk fargelegge den, og da tenkte jeg at jeg likesågodt kunne gjøre det i vektor. Brukte Adobe Illustrator CS2. Hva synes dere? Original Vektorisert Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Var helt greit, egentlig... Men du kunne med fordel gjort en del ting på skiltet bedre... Pilen blant annet... Pilen på tegningen er da vitterlig ikke noe stress å vektorisere? Tar deg maks 30 sekunder... Edit: Ellers mangler det dybde... Er alt for flatt... Savner noen flere elementer for å skape litt dybde... Selv om det ikke finnes noen flere elementer på tegningen, kan det jo være morsomt å lage noen selv Endret 10. november 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Takk for tilbakemelding =) Edit: Ellers mangler det dybde... Er alt for flatt... Savner noen flere elementer for å skape litt dybde... Selv om det ikke finnes noen flere elementer på tegningen, kan det jo være morsomt å lage noen selv 5134270[/snapback] Med flere elementer, tenker du da på separate ting som står bak og foran og sånt, eller flere detaljer på skiltet og duden? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Begge deler egentlig... Sånn bildet er nå er det ikke noe liv i det whatsoever... Bare det å få inn noen fylte buer bak for å simulere landskap, og kanskje ett simpelt grantre her og der kunne hjulpet enormt imo! Vet ikke hvor langt du vil gå med denne illustrasjonen, så du får bestemme selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå